Załącznik opublikowano: 2018-05-03
Polska-Kraków: Usługi biur podróży i podobne
2018/S 085-192128
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów UJ CM oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane w pkt. 3) SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, 31-008 Kraków, ul. św. Anny 12.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane w pkt. 3) SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1
Pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie do 50 % wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Zakres usług podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności usługi obsługi przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych.
Termin wykonania zamówienia.
1. Termin wykonania zamówienia przez okres 24 miesięcy planowanych od dnia 2.7.2018 r. do dnia 2.7.2020 r. (z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu realizacji na późniejszy) lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając na podstawie ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje, iż zobowiązany jest do podjęcia decyzji o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 wyżej wymienionej ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, iż z uwagi na fakt, iż nie doszło do publikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dniu zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu nr 2018/S 083-187695 z dnia 28.4.2018 r. w Dzienniku Urzędowym UE, ponieważ był to dzień ustawowo wolny od pracy, został naruszony przepis art. 42 ust. 1 ustawy PZP, który mówi że SIWZ udostępnia się na stronie internetowej od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej do upływu terminu składania ofert. Wady tej na obecnym etapie nie można usunąć.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.
Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej.
W postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl