Załącznik opublikowano: 2018-05-10
Sprawa znak: 141.2711.35.2018
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.35.2018/3
Kraków, dnia 10 maja 2018r.
według rozdzielnika
ODPOWIEDZI NA PYTANIA I ZMIANY TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę jednorazowych i zużywalnych materiałów zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod numerem 552684-N-2018 z dnia 30.04.2018 r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
PYTANIE NR 1 z dnia 07.05.2018r.:
Dotyczy produktów zamówienia:
serweta |
1 |
130x90 |
|
serweta(owinięcie) |
1 |
150x90 |
|
serweta kompresowa |
2 |
włóknina kom. 40g |
80x60 |
podkład chłonny z pulpy celulozowej typu Seni Soft |
1 |
|
90X60 |
serwetki do rąk |
4 |
włók. kom. |
20x25 |
ODPOWIEDŹ nr 1:
Zamawiający dopuszcza w części 6 w pozycji 2 zaproponowany przez Wykonawcę zestaw porodowy. Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (załącznik F do Formularza oferty), zgodnie z późniejszymi zapisami.
Ponadto Zamawiający informuje, że w zakresie części 6 w pozycji 2 został podany minimalny skład zestawu porodowego.
Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.
PYTANIE NR 2 z dnia 07.05.2018r.:
2.Część 11, poz. 2-4: czy Zamawiający dopuści rękawice w kolorze niebieskim, pakowane a’100 sztuk z przeliczeniem ilości?
ODPOWIEDŹ nr 2:
Nie. Zamawiający nie dopuszcza w zakresie części 11 w pozycjach od 2 do 4, rękawic nitrylowych w kolorze innym niż kolor biały. Zamawiający obecnie posiada rękawice nitrylowe kolorowe m.in. niebieskie, które pozostawiają odbarwienia na symulatorach pacjenta. Z uwagi na to, Zamawiający wymaga rękawic nitrylowych tylko i wyłącznie w kolorze białym, które nie pozostawiają odbarwień na symulatorach pacjenta.
Ponadto Zamawiający dopuszcza rękawice pakowane po 100 sztuk z przeliczeniem ilości.
Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (załącznik K do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.
PYTANIE NR 3 z dnia 07.05.2018r.:
Dotyczy zapisów umowy:
Par. 7ust. 3.1: czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby słowo “opóźnienia” zostało zastąpione słowem “zwłoki”?
ODPOWIEDŹ nr 3:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na modyfikację zapisu w § 7 ust. 3.1 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
PYTANIE NR 4 z dnia 07.05.2018r.:
Dotyczy zapisów umowy:
Par. 7 ust. 3.2: czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby podstawą kary umownej była wartość niezrealizowanej części umowy?
ODPOWIEDŹ nr 4:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na modyfikację zapisu w § 7 ust. 3.2 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
PYTANIE NR 5 z dnia 07.05.2018r.:
Dotyczy zapisów umowy:
Par. 7 ust. 3.2: czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby kara wynosiła 5% wartości umownego wynagrodzenia brutto (w przypadku zgody na w/w pytanie “5% wartości niezrealizowanej części umowy”)?
ODPOWIEDŹ nr 5:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na modyfikację zapisu w § 7 ust. 3.2 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
PYTANIE NR 6 z dnia 07.05.2018r.:
Dotyczy zapisów umowy:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dopisanie do umowy zdania, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian?
ODPOWIEDŹ nr 6:
Zamawiający informuje, że nie wyraża na dopisanie do umowy zdania, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:
1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik F do formularza oferty (Część 6) być powinno:
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
(...) |
|
a |
b |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
2. |
Zestaw porodowy |
'Zestaw porodowy zawierający min: *serweta 90x120 cm (+/-10 cm) - 1 szt, |
(...) |
2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik K do formularza oferty (Część 11) być powinno:
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
Jednostka miary |
Pojemność |
Ilość |
(...) |
CENA JEDNOSTKOWA NETTO (zł) (WYPEŁNIA WYKONAWCA) |
STAWKA VAT (WYPEŁNIA WYKONAWCA) |
WARTOŚĆ NETTO (zł |
KWOTA VAT (zł) |
WARTOŚĆ |
|
a |
b |
c |
c1 |
d |
(...) |
h |
i |
j=dxh |
k=ixj |
l=j+k |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
(...) |
2. |
'Rękawice nitrylowe rozm.L |
'- rękawice ochronne, diagnostyczne, |
opak. |
200 szt. |
24 |
(...) |
0,00zł |
0% |
0,00zł |
0,00zł |
0,00zł |
100 szt. |
48 |
(...) |
0,00zł |
0% |
0,00zł |
0,00zł |
0,00zł |
||||
3. |
Rękawice nitrylowe rozm.M |
'- rękawice ochronne, diagnostyczne, |
opak. |
200 szt. |
18 |
(...) |
0,00zł |
0% |
0,00zł |
0,00zł |
0,00zł |
100 szt. |
36 |
(...) |
0,00zł |
0% |
0,00zł |
0,00zł |
0,00zł |
||||
4. |
Rękawice nitrylowe rozm.S |
'- rękawice ochronne, diagnostyczne, |
opak |
200 szt. |
18 |
(...) |
0,00zł |
0% |
0,00zł |
0,00zł |
0,00zł |
100 szt. |
36 |
(...) |
0,00zł |
0% |
0,00zł |
0,00zł |
0,00zł |
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zapytania i odpowiedzi oraz zmiany treści SIWZ, stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu.
Z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.
Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak
i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Przypominamy, iż w modyfikacji do SIWZ z dnia 08 maja 2018r. Zamawiający zmienił terminy składania
i otwarcia ofert na dzień 15 maja 2018r., przy czym godziny oraz miejsce składania i otwarcia ofert pozostały bez zmian. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik F do formularza oferty (Część 6) po zmianach z dnia 10.05.2018r.
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik K do formularza oferty (Część 11) po zmianach z dnia 10.05.2018r.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.