Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.46.2018

Załącznik opublikowano: 2018-06-12

Sprawa znak: 141.2711.46.2018
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2018/1

Kraków, dnia 12 czerwca 2018r.

 

według rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia., ogłoszonego w BZP pod numerem 569257-N-2018 z dnia 07.06.2018 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

PYTANIE NR 1 z dnia 08.06.2018r.:

Dotyczy części nr 7 pozycja 2.

Czy Zamawiający dopuści rękawice myjącą pakowaną po 8 sztuk z odpowiednim przeliczeniem ilości tj.: 73 opakowania?

 

ODPOWIEDŹ nr 1:

TAK, Zamawiający dopuści rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody pakowane po 8 sztuk z odpowiednim przeliczeniem ilości, tak, aby Zamawiający otrzymał łącznie 580 sztuk rękawic. Zamawiający dopuszcza w/w rękawice z dowolną ilością sztuk w opakowaniu, zaś łączna wymagana przez Zamawiającego ilość rękawic do mycia ciała pacjenta bez użycia wody wynosi 580 sztuk.

W przypadku, gdy ilość 580 szt. jest niepodzielna przez zaoferowaną ilość sztuk w opakowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić jeden wiersz zawierający ilości pełnych (standardowych) opakowań handlowych i drugi wiersz zawierający jedno (ostatnie) niepełne opakowanie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednio w tabeli wyceny ilości pełnych (standardowych) opakowań handlowych i jedno (ostatnie) niepełne. Wykonawca musi podać w rubrykach wielkość opakowań standardowych i jednego niepełnego (tj. ilość sztuk odpowiednio w tych opakowaniach), ilość zaoferowanych opakowań standardowych i niepełnego, cenę jednostkową netto za opakowanie standardowe i niepełnie, stawkę VAT za opakowanie standardowe i niepełnie, wartość netto za opakowanie standardowe i niepełnie, kwotę VAT za opakowanie standardowe i niepełnie, wartość brutto za opakowanie standardowe i niepełnie. Zamawiający wymaga także, aby w przypadku zaoferowania opakowań handlowych pełnych i niepełnych były one tego samego producenta.

Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty w zakresie części 7 w pozycji 2 (załącznik G do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

 

PYTANIE NR 2 z dnia 11.06.2018r.:

Część nr 1, pozycja 7: Czy Zamawiający dopuści pojemnik na wycinki histopatologiczne o pojemności 35 ml?

ODPOWIEDŹ nr 2:

TAK, Zamawiający dopuszcza pojemnik na wycinki histopatologiczne o pojemności 35 ml. Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty w zakresie części 1 w pozycji 7 (załącznik A do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

 

PYTANIE NR 3 z dnia 11.06.2018r.:

Część nr 2, pozycja 1: Czy Zamawiający dopuści strzykawkę tuberkulinową z igłą 0,4x13 ?

ODPOWIEDŹ nr 3:

TAK, Zamawiający dopuszcza strzykawkę tuberkulinową z igłą 0,4x13.  Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty w zakresie części 2 w pozycji 1 (załącznik B do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

 

PYTANIE NR 4 z dnia 11.06.2018r.:

Część nr 7, pozycja 2: Czy Zamawiający dopuści rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody, opakowanie 14 sztuk z przeliczeniem ilości do pełnych opakowań?

ODPOWIEDŹ nr 4:

TAK, Zamawiający dopuści rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody pakowane po 14 sztuk z odpowiednim przeliczeniem ilości, tak, aby Zamawiający otrzymał łącznie 580 sztuk rękawic. Zamawiający zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 1 dopuścił rękawice z dowolną ilością sztuk w opakowaniu, zaś łączna wymagana przez Zamawiającego ilość rękawic do mycia ciała pacjenta bez użycia wody wynosi 580 sztuk.

W przypadku, gdy ilość 580 szt. jest niepodzielna przez zaoferowaną ilość sztuk w opakowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić jeden wiersz zawierający ilości pełnych (standardowych) opakowań handlowych i drugi wiersz zawierający jedno (ostatnie) niepełne opakowanie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednio w tabeli wyceny ilości pełnych (standardowych) opakowań handlowych i jedno (ostatnie) niepełne. Wykonawca musi podać w rubrykach wielkość opakowań standardowych i jednego niepełnego (tj. ilość sztuk odpowiednio w tych opakowaniach), ilość zaoferowanych opakowań standardowych i niepełnego, cenę jednostkową netto za opakowanie standardowe i niepełnie, stawkę VAT za opakowanie standardowe i niepełnie, wartość netto za opakowanie standardowe i niepełnie, kwotę VAT za opakowanie standardowe i niepełnie, wartość brutto za opakowanie standardowe i niepełnie. Zamawiający wymaga także, aby w przypadku zaoferowania opakowań handlowych pełnych i niepełnych były one tego samego producenta.

Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty w zakresie części 7 w pozycji 2 (załącznik G do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następujących zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

  1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik A do formularza oferty (Część 1) być powinno:

 

Lp.

Nazwa  przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

(...)

 

a

b

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

7

Pojemnik  na wycinki histopatologiczne
Pojemność: 30 ml lub 35 ml

'- pojemność 30 ml lub 35 ml,
- przeźroczysty,
- z zakrętką nakręcaną.

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

  1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik B do formularza oferty (Część 2) być powinno:

Lp.

Nazwa  przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

(...)

 

a

b

(...)

1

Strzykawka tuberkulinowa z igłą 1 ml,
Opakowanie: 100 szt. - 24 opak. lub 120 szt. - 20 opak.

'- strzykawka trzyczęściowa tuberkulinowa z igłą,
- igła zintegrowana ze strzykawką lub dołączona,
- igła 25G 0,5x16 lub igła 0,4x13,
- ze stożkiem LUER,
- działka elementarna 0,01 ml,
- pojemność 1 ml,
- strzykawka pakowana pojedynczo w opakowaniu typu blister,
- opakowanie zawierające 100 szt. - 24 opak. lub 120 szt. - 20 opak,
*Wykonawca wypełnia tylko i wyłącznie jeden wiersz w zależności od zaoferowanego konfekcjonowania produktu.

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

 

  1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik G do formularza oferty (Część 7) być powinno:

Lp.

Nazwa  przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Jednostka miary

Ilość

WIELKOŚĆ OFEROWANEGO OPAKOWANIA (WYPEŁNIA WYKONAWCA DLA POZYCJI 2)

ILOŚĆ ZAOFEROWANYCH OPAKOWAŃ

(WYPEŁNIA WYKONAWCA DLA POZYCJI 2)

(...)

WARTOŚĆ NETTO (zł)

 

a

b

c

d

d1

d2

(...)

j=d2xh

1.

Czepek do mycia włosów bez użycia wody

'- służy do mycia włosów i skóry głowy bez użycia wody,
- pakowany pojedynczo.

szt.

56

 

56

(...)

(...)

2.

Rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody

'- służą do mycia i pielęgnacji ciała bez użycia wody,
- opakowanie: dowolna ilość sztuk w opakowaniu

Uwaga: W przypadku gdy ilość 580 sztuk jest niepodzielna przez zaoferowaną ilość sztuk w opakowaniu to Wykonawca zobowiązany jest wypełnić jeden wiersz zawierający ilości pełnych (standardowych) opakowań handlowych i drugi wiersz zawierający jedno (ostatnie) niepełne opakowanie. Zamawiający wymaga łącznie 580 szt. rękawic.

szt.

580

1.opak. = ... sztuk

(proszę o podanie ilości sztuk w opakowaniu)

 

(...)

(...)

1.opak. = ... sztuk

(proszę o podanie ilości sztuk w opakowaniu)

 

(...)

(...)

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zapytania i odpowiedzi oraz zmiany treści SIWZ, stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu.
Z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.

Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

 

Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik A do formularza oferty (Część 1) po zmianach z dnia 12.06.2018r.

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik B do formularza oferty (Część 2) po zmianach z dnia 12.06.2018r.

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik G do formularza oferty (Część 7) po zmianach z dnia 12.06.2018r.

 




Powrót