Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek laserowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.40.2018

Załącznik opublikowano: 2018-06-27

Kraków, dnia 27.06.2018 r.

Sprawa znak: 141.2711.40.2018

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.40.2018/9

 

Adresaci:

  1. Komputronik Biznes Sp. z o.o., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań

    Adres do korespondencji: ul. Walerego Sławka 3A, 30-633 Kraków

    mail: lukasz.kowalski@komputronik-biznes.pl

  2. SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów

    mail: suntar@suntar.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. ), na sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek laserowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 567324-N-2018 z dnia 04.06.2018 r., zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500131023-N-2018 z dnia 11-06-2018 r. oraz zmienionego ogłoszeniem
    o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500132936-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

     

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

    W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 i 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: SUNTAR
    Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, cena brutto dla części 1 zamówienia: 95 128,20 PLN; cena brutto dla części 2 zamówienia: 57 477,90 PLN.

     

    Uzasadnienie dla części 1 zamówienia – sukcesywnej dostawy urządzeń wielofunkcyjnych:

    Oferta firmy SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 1 zamówienia 91,60 pkt (kryterium: cena – 60 % - 60pkt, okres gwarancji – 25 % - 25pkt, szybkość procesora – 12% - 3,60pkt, skanowanie do serwera SMB – 3% - 3pkt)

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w zakresie części 1 zamówienia:

    Oferta firmy Komputronik Biznes Sp. z o.o., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, Adres do korespondencji: ul. Walerego Sławka 3A, 30-633 Kraków, spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 1 zamówienia 73,7115 pkt (kryterium: cena – 60 % - 33,7115pkt, okres gwarancji – 25 % - 25pkt, szybkość procesora – 12% - 12pkt, skanowanie do serwera SMB – 3% - 3pkt).

     

    Uzasadnienie dla części 2 zamówienia – sukcesywnej dostawy drukarek laserowych:

    Oferta firmy SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 2 zamówienia 96,25pkt (kryterium: cena – 60 % - 60pkt, okres gwarancji
    – 25 % - 25pkt, szybkość procesora – 15 % - 11,25pkt).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w zakresie części 2 zamówienia:

    Oferta firmy Komputronik Biznes Sp. z o.o., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, Adres do korespondencji: ul. Walerego Sławka 3A, 30-633 Kraków spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 2 zamówienia 87,3694 pkt (kryterium: cena – 60 % - 47,3694pkt, okres gwarancji – 25 % - 25pkt, szybkość procesora – 15 % - 15pkt).

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1 i części 2 zamówienia.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 28.


Powrót