Załącznik opublikowano: 2018-07-06
Sprawa znak: 141.2711.48.2018 Kraków, dnia 06.07.2018r.
Nr wew. pisma: 141.2711.48.2018/10
Adresaci:
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1759 z późn. zm.),w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod nr 575276-N-2018 z dnia 19.06.2018r. oraz zmienionego w dniu 26.06.2018r. pod nr 500145773–N–2018r.
Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części 3 zamówienia
W związku z zakończeniem sprawdzania postępowania prowadzonego na opisany wyżej zakres przedmiotowy uprzejmie informujemy, iż Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu zamówienia w zakresie części 3 zamówienia.
Uzasadnieniem decyzji Zamawiającego jest zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a złożona oferta została odrzucona z powodu niezgodności ich treści z treścią SIWZ.
INFORMACJA O OCENIE OFERTY I UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERY ZŁOŻONEJ W CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
Oferta Nr 4 Firmy VWR International Sp. z o. o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków z siedzibą: ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca w załączniku C do Formularza oferty (w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia) w pozycji 5 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
W pozycji 5 Zamawiający wymagał probówek typu eppendorf o pojemności w przedziale 0,5 ml – 0,6 ml sterylnych. Wykonawca w pozycji 5 zaoferował produkt BRAND 780536 który, jak wynika z karty katalogowej wyżej wskazanego produktu jest produktem niesterylnym.
W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 5 (w załączniku C do Formularza oferty) w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia probówki nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji.
Wykonawca w załączniku C do Formularza oferty (w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia) w pozycji 7 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
W pozycji 7 Zamawiający wymagał probówek typu eppendorf o pojemności w przedziale 1,5 ml – 1,6 ml. Wykonawca w pozycji 7 zaoferował produkt VWRI 211-0033 który jak wynika z karty katalogowej wskazanego produktu ma pojemność 1,7 ml.
W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 7 (w załączniku C do Formularza oferty) w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia probówki nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji.
Wykonawca w załączniku C do Formularza oferty (w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia) w pozycji 8 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
W pozycji 8 Zamawiający wymagał probówek typu eppendorf o pojemności 2,0 ml. Wykonawca w pozycji 8 zaoferował produkt VWRI 211-0034 który jak wynika z karty katalogowej wskazanego produktu jest produktem niesterylnym.
W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 8 (w załączniku C do Formularza oferty) w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia probówki nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji.
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia.