Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.48.2018

Załącznik opublikowano: 2018-07-20

Sprawa znak: 141.2711.48.2018                                                                                               Kraków, dnia 20.07.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.48.2018/18

Adresaci:

  1. Biokom Systems M. Sidor Sp. J., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki, e-mail: przetargi@biokom.com.pl

  2. PPHU Genos S.C., Strońsko 20 A, 98-161 Zapolice, e-mail: agata.wyrebska@genos.com.pl

  3. Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25 , Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice,
    e-mail: info.pl@sarstedt.com

  4. VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, Siedziba:

    ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk, e-mail: marcin.gorski@vwr.com

  5. Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, e-mail: iga_zabicka@polgen.com.pl

  6. CytoGen-Polska Sp. z.o.o., ul. S. Kuropatwińskiej 2, 95-100 Zgierz, e-mail: cytogen@cytogen.com.pl

  7. Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, e-mail: biuro@diag-med.pl

  8. Symbios Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37 , 83-010 Rotmanka, e-mail: Symbios@symbios.pl

  9. Smartlab S.C. I. Bereza - Smagacz, P. Komorowska, ul. Jana Pawła II 67, Zelków, 32-082 Bolechowice,
    e-mail: office@smart-lab.com.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1759 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod nr 575276-N-2018 z dnia 19.06.2018r. oraz zmienionego w dniu 26.06.2018r. pod nr 500145773–N–2018r.

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
    W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1759 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Nr 7 Firmy Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, cena brutto 19 387,56 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta Nr 7 Firmy Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, jest najkorzystniejszą ofertą w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00pkt)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 19 387,56 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Ponadto informujemy:

  10. Oferta Nr 1 Firmy Biokom Systems M. Sidor Sp. J., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w Części 1 pozycja 3 (załącznik A do Formularza oferty) wymagał płytek o powierzchni hodowlanej min. 2 cm2. Wykonawca w pozycji 3 Formularza ofertowego zaoferował produkt firmy Greiner o symbolu katalogowym 662160 które mają powierzchnię hodowlaną 1,9 cm

    W związku z powyższym zaoferowane płytki (w załączniku A do Formularza oferty) w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia pozycja 3 nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.

    Zamawiający w Części 1 pozycja 6 (załącznik A do Formularza oferty) wymagał płytek o powierzchni hodowlanej 0,36 cm2. Wykonawca w pozycji 6 Formularza ofertowego zaoferował produkt firmy Greiner o symbolu katalogowym 650180 które mają powierzchnię hodowlaną 0,35 cm

    W związku z powyższym zaoferowane płytki (w załączniku A do Formularza oferty) w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia pozycja 6 nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.

    Zamawiający w Części 1 pozycja 7 (załącznik A do Formularza oferty) wymagał płytek o powierzchni hodowlanej 0,36 cm2. Wykonawca w pozycji 7 Formularza ofertowego zaoferował produkt firmy Greiner o symbolu katalogowym 651180 które mają powierzchnię hodowlaną 0,28 cm

    W związku z powyższym zaoferowane płytki (w załączniku A do Formularza oferty) w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia pozycja 7 nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa w zakresie części 1
    może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

     

     

     


Powrót