Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.48.2018

Załącznik opublikowano: 2018-07-27

Sprawa znak: 141.2711.48.2018                                                                                               Kraków, dnia 27.07.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.48.2018/30

 

Adresaci:

  1. Biokom Systems M. Sidor Sp. J., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki, e-mail: przetargi@biokom.com.pl

  2. PPHU Genos S.C., Strońsko 20 A, 98-161 Zapolice, e-mail: agata.wyrebska@genos.com.pl

  3. Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25 , Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice,
    e-mail: info.pl@sarstedt.com

  4. VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, Siedziba:

    ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk, e-mail: marcin.gorski@vwr.com

  5. Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, e-mail: iga_zabicka@polgen.com.pl

  6. CytoGen-Polska Sp. z.o.o., ul. S. Kuropatwińskiej 2, 95-100 Zgierz, e-mail: cytogen@cytogen.com.pl

  7. Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, e-mail: biuro@diag-med.pl

  8. Symbios Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37 , 83-010 Rotmanka, e-mail: Symbios@symbios.pl

  9. Smartlab S.C. I. Bereza - Smagacz, P. Komorowska, ul. Jana Pawła II 67, Zelków, 32-082 Bolechowice,
    e-mail: office@smart-lab.com.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1579 z późn. zm.),w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod nr 575276-N-2018 z dnia 19.06.2018r. oraz zmienionego w dniu 26.06.2018r. pod nr 500145773–N–2018r.

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
    W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Firmy VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6,30-434 Kraków, Siedziba: ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk, cena brutto 9 830,78 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta Nr 4 Firmy VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, Siedziba: ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk, jest najkorzystniejszą ofertą w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00 pkt)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 9 830,78 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania ważnych ofert złożonych w zakresie przedmiotu zamówienia:

    Oferta Nr 3 Firmy Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25 , Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, jest poprawna
    a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 93,8820 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (53,8820 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00 pkt.)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 10 947,00 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Oferta Nr 1 Firmy Biokom Systems M. Sidor Sp. J., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 81,5987 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (41,5987 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00 pkt.)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 14 179,44 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Oferta Nr 7 Firmy Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 70,9117pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (30,9117 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00 pkt.)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 19 081,61 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Oferta Nr 6 Firmy CytoGen-Polska Sp. z.o.o., ul. S. Kuropatwińskiej 2, 95-100 Zgierz, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 56,6535 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (29,5107 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (7,1428 pkt.)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 19 987,50 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 14 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Oferta Nr 8 Firmy Symbios Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37 , 83-010 Rotmanka, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 46,9107pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (19,7679 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (7,1428 pkt.)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 29 838,57 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 14 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    PONADTO INFORMUJEMY:

    Oferta Nr 9 Firmy Smartlab S.C. I. Bereza - Smagacz, P. Komorowska, ul. Jana Pawła II 67, Zelków, 32-082 Bolechowice została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
    w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w pkt. 13) 6 SIWZ dotyczącym zasad przyznawania punktów w kryterium termin płatności zawarł zapis: „Punkty przyznawane w kryterium termin płatności będą przyznawane w następujący sposób odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia:

    - 21 dni kalendarzowych –       0 pkt;

    - 30 dni kalendarzowych –       100 pkt.

    W przypadku terminu wynoszącego 30 dni kalendarzowych i dłużej Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował termin płatności wynoszący 30 dni kalendarzowych, natomiast w przypadku terminu dłuższego niż 21 dni kalendarzowych i krótszego niż 30 dni kalendarzowych Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował termin płatności wynoszący 21 dni kalendarzowych, a w przypadku terminu wynoszącego poniżej 21 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100”.

    Wykonawca w złożonej ofercie z dnia 02.07.2018r. w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia w pkt. 1)4 Formularza oferty zaoferował w kryterium termin płatności: 14 dni kalendarzowych termin płatności faktur.

    Biorąc pod uwagę powyższe zaoferowany termin płatności faktur jest niezgodny z zapisami które Zamawiający zawarł w SIWZ, dlatego też działając w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający postanowił odrzucić ofertę Wykonawcy w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa w zakresie części 2 może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót