Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.56.2018

Załącznik opublikowano: 2018-08-01

Sprawa znak: 141.2711.56.2018                                                                          Kraków, dnia 01.08.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.56.2018/5

Adresaci:

  1. Zakład Genetyki Sądowej Sp. z o.o., Dąbrówka ul. Mazowiecka 15, 05-430 Celestynów, Adres do

  2. Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, e-mail: iga_zabicka@polgen.com.pl

  3. VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, Siedziba:

    ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk, e-mail: marcin.gorski@vwr.com

  4. Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, e-mail: biuro@diag-med.pl

  5. Th. Geyer Polska Sp. z o.o., ul. Czeska 22 A, 03-902 Warszawa, e-mail: sales@thgeyer.pl

  6. Smartlab S.C. I. Bereza - Smagacz, P. Komorowska, ul. Jana Pawła II 67, Zelków, 32-082 Bolechowice,
    e-mail: office@smart-lab.com.pl

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1579 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod nr 588568-N-2018 z dnia 13.07.2018r.

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
    W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta  Nr 2 Firmy Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, cena brutto 11 194,99 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta Nr 2 Firmy Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, jest najkorzystniejszą ofertą w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00 pkt)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 11 194,99 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania ważnej oferty złożonej w zakresie przedmiotu zamówienia:

    Oferta Nr 5 Firmy Th. Geyer Polska Sp. z o.o., ul. Czeska 22 A, 03-902 Warszawa, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 69,9141 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (29,9141 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00 pkt.)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 22 454,24 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa w zakresie części 2 może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót