Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
 
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: 
dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213
Adresy internetowe: 
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
 
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
 
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja
 
 
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
 
Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów UJ CM oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych
 
 
Numer referencyjny: 141.2711.36.2018
 
II.1.2)Główny kod CPV
63510000
 
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
 
II.1.4)Krótki opis:
 
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane w pkt. 3) SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
 
 
 
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
 
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 2 013 632.06 PLN
 
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, 31-008 Kraków, ul. św. Anny 12, POLSKA.
 
 
 
II.2.4)Opis zamówienia:
 
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane w pkt 3) SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie do 50 % wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Zakres usług podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności usługi obsługi przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych.
 
 
 
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Aspekty społeczne - zatrudnienie osób bezrobotnych / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Aspekty społeczne - zatrudnienie osób niepełnosprawnych / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Czas reakcji / Waga: 10
Kryterium kosztu - Nazwa: Godziny otwarcia biura / Waga: 10
Kryterium kosztu - Nazwa: Ilość użytkowanych przez Wykonawcę systemów GDS (Systemów Globalnej Dystrybucji) / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Upust procentowy od ceny taryfy za bilety lotnicze / Waga: 5
 
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
 
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Termin wykonania zamówienia.
1. Termin wykonania zamówienia przez okres 24 miesięcy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
 
 
 
 
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
 
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
 
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
 
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
 
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
 
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
11/07/2018
 
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak
 
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
WhyNotTravel Sp. z o.o. Sp.k. - Lider konsorcjum
Kielnarowa 108A
Tyczyn
36-020
Polska
Kod NUTS: PL823
Wykonawcą jest MŚP: tak
 
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
WhyNotFly Sp. z o.o. - Członek konsorcjum
Kielnarowa 108A
Tyczyn
36-020
Polska
Kod NUTS: PL823
Wykonawcą jest MŚP: tak
 
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 013 632.06 PLN
 
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
 
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
 
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
 
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/07/2018