Załącznik opublikowano: 2018-08-07
Sprawa znak: 141.2711.46.2018 Kraków, dn. 07.08.2018r.
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2018/14
Adresaci:
Viba-Med, ul. Zbigniewa Herberta22, 20-468 Lublin, e-mail: info@viba-med.pl
SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, e-mail: biuro@sinmed.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod numerem 569257-N-2018 z dnia 07.06.2018 r.
INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 8 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W nawiązaniu do informacji z dnia 06.08.2018r. (Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2018/12), o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i dokonaniu ponownej czynności badania i oceny ofert w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż przeprowadził ponowne badanie ofert
i jako najkorzystniejsza w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, cena brutto dla części 8: 189,00 zł.
Uzasadnienie:
Oferta Firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, jest najkorzystniejsza w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 8 zamówienia:
Oferta Firmy Viba-Med, ul. Zbigniewa Herberta 22, 20-468 Lublin została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia.
W załączniku H do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (część 8), Zamawiający wymagał, aby w kolumnie „g”, w pozycji 1, Wykonawca podał producenta oferowanego produktu.
W swojej ofercie Wykonawca VIBA-MED w zakresie części 8 (Załącznik H do Formularza oferty), w kolumnie „g” w pozycji 1, nie podał producenta zaoferowanego koca termicznego. Tym samym Zamawiający nie mógł potwierdzić, że zaoferowany w zakresie części 8 w pozycji 1 „koc termiczny”, spełnia wymagania Zamawiającego.
Zdaniem Zamawiającego uzupełnienia dokumentów ww. zakresie byłoby uznane za niedopuszczalne negocjacje dotyczące treści złożonej oferty i doprowadziły de facto do uzupełnienia oferty, co jest niedopuszczalne po upływie terminu składania i otwarcia ofert. Takie działanie doprowadziłoby również do naruszenia zasad wynikających między innymi z art. 7 ustawy Pzp, tj. złamania zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Mając na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia oferty firmy Viba-Med, ul. Zbigniewa Herberta 22, 20-468 Lublin, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.