Załącznik opublikowano: 2018-08-08
Ogłoszenie nr 500189583-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.
| CZĘŚĆ NR:  1    NAZWA:  Płytki | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 19429.28IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  2IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Diag-Med Grażyna Konecka Email wykonawcy: biuro@diag-med.pl Adres pocztowy: ul. Modularna 11A bud.H3 Kod pocztowy: 02-238 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  19387.56IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 14151.89 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19387.56 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy brutto w zależności od tego co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia od wyszczególnionej poniżej daty dla poszczególnych części tj.: a)dla części I przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. b)dla części II przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. c)dla części III przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. d)dla części IV przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. e)dla części V przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. 4.1 Zamawiający informuje, iż planuje podpisanie umów, odpowiednio w danej części zamówienia, z dniem 12 lipca 2018r., natomiast w przypadku podpisania umów w terminie późniejszym, w szczególności w częściach III, IV i V, termin realizacji zostanie przesunięty o stosowną liczbę dni w opóźnieniu planowanego terminu zawarcia umów. | |
| CZĘŚĆ NR:  2    NAZWA:  Pipety serologiczna | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  03/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 15128.15IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  7IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: VWR International Sp.z.o.o. Email wykonawcy: marcin.gorski@vwr.com Adres pocztowy: ul. Limbowa 5 Kod pocztowy: 80-175 Miejscowość: Gdańsk Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  9830.78IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 9830.78 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29838.57 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy brutto w zależności od tego co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia od wyszczególnionej poniżej daty dla poszczególnych części tj.: a)dla części I przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. b)dla części II przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. c)dla części III przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. d)dla części IV przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. e)dla części V przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. 4.1 Zamawiający informuje, iż planuje podpisanie umów, odpowiednio w danej części zamówienia, z dniem 12 lipca 2018r., natomiast w przypadku podpisania umów w terminie późniejszym, w szczególności w częściach III, IV i V, termin realizacji zostanie przesunięty o stosowną liczbę dni w opóźnieniu planowanego terminu zawarcia umów. | |
| CZĘŚĆ NR:  4    NAZWA:  Butelki | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  25/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 7228.80IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  7IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Sarstedt Sp. z o.o. Email wykonawcy: info.pl@sarstedt.com Adres pocztowy: ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego Kod pocztowy: 05-082 Miejscowość: Stare Babice Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  7999.92IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10990.05 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy brutto w zależności od tego co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia od wyszczególnionej poniżej daty dla poszczególnych części tj.: a)dla części I przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. b)dla części II przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. c)dla części III przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. d)dla części IV przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. e)dla części V przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. 4.1 Zamawiający informuje, iż planuje podpisanie umów, odpowiednio w danej części zamówienia, z dniem 12 lipca 2018r., natomiast w przypadku podpisania umów w terminie późniejszym, w szczególności w częściach III, IV i V, termin realizacji zostanie przesunięty o stosowną liczbę dni w opóźnieniu planowanego terminu zawarcia umów. | |
| CZĘŚĆ NR:  5    NAZWA:  Końcówki | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 119799.65IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  4IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Polgen Sp. z o.o.-S.K Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Puszkina 80 Kod pocztowy: 92-516 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nieWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  108535.46IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 108535.46 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199235.68 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy brutto w zależności od tego co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia od wyszczególnionej poniżej daty dla poszczególnych części tj.: a)dla części I przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. b)dla części II przedmiotu zamówienia: od daty 08 września 2018r. c)dla części III przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. d)dla części IV przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. e)dla części V przedmiotu zamówienia: od daty 14 lipca 2018r. 4.1 Zamawiający informuje, iż planuje podpisanie umów, odpowiednio w danej części zamówienia, z dniem 12 lipca 2018r., natomiast w przypadku podpisania umów w terminie późniejszym, w szczególności w częściach III, IV i V, termin realizacji zostanie przesunięty o stosowną liczbę dni w opóźnieniu planowanego terminu zawarcia umów. | |