Załącznik opublikowano: 2018-08-20
Sprawa znak: 141.2711.43.2018 Kraków, dnia 20.08.2018r.
Nr wew. pisma: 141.2711.43.2018/19
Adresaci:
SUNTAR Sp. z o. o.
ul. Boya Żeleńskiego 5b; 33-100 Tarnów
mail: suntar@suntar.pl
Komputronik Biznes Sp. z o. o.
ul. Wołczyńska 37; 60-003 Poznań
mail: piotr.okarmus@komputronik-biznes.pl
MAXTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
ul. Willowa 87; 32-085 Modlniczka
mail: dzp@maxto.pl
PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.
al. Mickiewicza 27; 31-120 Kraków
mail: office@progress.com.pl
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2017r. poz. 1579 z późń. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2018/S 101-230467 z dnia 30.05.2018r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza na realizację przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.; al. Mickiewicza 27; 31-120 Kraków, cena brutto: 508 528,13 zł.
Uzasadnienie:
Oferta nr 4 firmy PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.; al. Mickiewicza 27; 31-120 Kraków, jest najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,00 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 60,00 pkt, Okres gwarancji na komputery przenośne – 30% - 30,00 pkt, Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane – 10% - 10,00 pkt.).
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:
Oferta nr 1 firmy SUNTAR Sp. z o. o.; ul. Boya Żeleńskiego 5b; 33-100 Tarnów, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 88,8672 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 48,8672 pkt, Okres gwarancji na komputery przenośne – 30% - 30,00 pkt, Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane – 10% - 10,00 pkt.).
Oferta nr 2 firmy Komputronik Biznes Sp. z o. o.; ul. Wołczyńska 37; 60-003 Poznań, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 87,8008 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 47,8008 pkt, Okres gwarancji na komputery przenośne – 30% - 30,00 pkt, Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane – 10% - 10,00 pkt.).
Oferta nr 3 firmy MAXTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.; ul. Willowa 87; 32-085 Modlniczka, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 86,1487 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 46,1487 pkt, Okres gwarancji na komputery przenośne – 30% - 30,00 pkt, Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane – 10% - 10,00 pkt.).
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.
Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.