Załącznik opublikowano: 2018-09-12
Sprawa znak: 141.2711.67.2018 Kraków, dnia 12.09.2018r.
Nr wew. pisma: 141.2711.67.2018/6
według rozdzielnika
ZMIANA TREŚCI SIWZ I OGŁOSZENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 606501-N-2018 z dnia 21-08-2018r. i zmienionego w BZP pod nr 500202862-N-2018 z dnia 24-08-2018 r. i zmienionego w BZP pod nr 500211614-N-2018 z dnia 04-09-2018 r. i zmienionego w BZP pod nr 500212920-N-2018 z dnia 05-09-2018 i zmienionego w BZP pod nr 500214726-N-2018 z dnia 07-09-2018.
W związku z przygotowaniem odpowiedzi na pytania Zamawiający, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:
Pkt. 11) ppkt. 1, 3 i 6 SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246, do dnia 18.09. 2018r. do godz. 11:00.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11)1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, sprawa znak 141.2711.67.2018 - nie otwierać przed dniem 18.09.2018r. godz. 11:15.” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 18.09.2018r. o godzinie 11:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246.
Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści SIWZ stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w jej wyniku zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.