Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.67.2018

Załącznik opublikowano: 2018-09-14

Sprawa znak: 141.2711.67.2018                                                                   Kraków, dnia 14.09.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.67.2018/9                                                                                           

według rozdzielnika

ODPOWIEDŹ NA PYTANIE

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 606501-N-2018 z dnia 21-08-2018r. i zmienionego w BZP pod nr 500202862-N-2018 z dnia 24-08-2018 r. i zmienionego w BZP pod nr 500211614-N-2018 z dnia 04-09-2018 r. i zmienionego w BZP pod nr 500212920-N-2018 z dnia 05-09-2018 i zmienionego w BZP pod nr 500214726-N-2018 z dnia 07-09-2018 i zmienionego w BZP pod nr 500219196-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

 

             Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie 1 z dnia 14.09.2018r.

W dniu 13.09.2018, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej odpowiedzi na pytania  zmieniające treść siwz.  W odpowiedzi nr 1, nr 2 i nr 3 wykreślił z listy m.in. pozycje : 33, 161, 162, 163, 164, 254, 255, 256. Natomiast zgodnie z oświadczeniem producenta i dystrybutora komputerowych materiałów eksploatacyjnych w. w. produkty występują na rynku i spełniają wymagania Zamawiającego.

Zwracamy się do Zamawiającego o przywrócenie wymienionych pozycji . Na potwierdzenie załączam raporty z testów oraz oświadczenie.

Zamawiający informuje, że do powyższego pytania zostały załączone dokumenty, zawierające dane różnych podmiotów, przez co Zamawiający ich nie ujawnia

Odpowiedź nr 1

Mając na uwadze dopuszczenie jak największej liczby Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu oraz niebezpieczeństwo naruszania praw patentowych producentów materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów Zamawiający zmodyfikował przedmiot zamówienia usuwając z załącznika  A2 produkty równoważne (zamienniki); jednocześnie zwiększając odpowiednio ilości zamawianych oryginałów w Załączniku A1.

Zamawiający informuję, że nie przychyla się do prośby Wykonawcy i nie zmienia zapisów SIWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zapytanie i odpowiedź stanowią integralną część SIWZ nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu, z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.

Przypominamy, iż w modyfikacji do SIWZ z dnia 12 września 2018r. Zamawiający zmienił terminy składania i otwarcia ofert na dzień 18 września 2018r., przy czym godziny oraz miejsce składania i otwarcia ofert pozostały bez zmian. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.


Powrót