Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.66.2018

Załącznik opublikowano: 2018-09-20

Sprawa znak: 141.2711.66.2018                                                                             Kraków, dnia 20.09.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.66.2018/9                                                                                      

Adresaci:

  1. Komputronik Biznes Sp. z o. o.

    ul. Wołczyńska 37; 60-003 Poznań

    mail: piotr.okarmus@komputronik-biznes.pl

  2. PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.

    al. Mickiewicza 27; 31-120 Kraków

    mail: office@progress.com.pl

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.) na sukcesywne dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 606760-N-2018 z dnia 21-08-2018r. i zmienionego w BZP pod nr 500203799-N-2018 z dnia 27-08-2018 r. oraz zmienionego w BZP pod nr 500210240-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza na realizację przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.; al. Mickiewicza 27;  31-120 Kraków, cena brutto: 134 927,06 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta nr 2 firmy: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.; al. Mickiewicza 27; 31-120 Kraków, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,00 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 60,00 pkt, Okres gwarancji na komputery stacjonarne
    i monitory – 25% - 25,00 pkt, Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane – ilość złączy – 12% - 12,00 pkt., Możliwość wbudowania technologii tożsamej w komputerze stacjonarnym C2 (AIO) zgodnej z punktem 14.1 w opisie Komputera stacjonarnego B – 3% - 3,00 pkt.).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:

    Oferta nr 1 firmy Komputronik Biznes Sp. z o. o.; ul. Wołczyńska 37; 60-003 Poznań, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 85,8221 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 45,8221 pkt, Okres gwarancji na komputery stacjonarne i monitory – 25% - 25,00 pkt, Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane – ilość złączy – 12% - 12,00 pkt., Możliwość wbudowania technologii tożsamej w komputerze stacjonarnym C2 (AIO) zgodnej z punktem 14.1 w opisie Komputera stacjonarnego B – 3% -3,00 pkt.).

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

     


Powrót