Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.69.2018

Załącznik opublikowano: 2018-10-09

Sprawa znak: 141.2711.69.2018                                                                    Kraków, dnia 09.10.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.69.2018/1                                                                                            

według rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.) na sukcesywne dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2018/S 177-400707 z dnia 14.09.2018r.

 

             Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie 1 z dnia 01.10.2018r.

Pytanie dot. Załącznika A do formularza oferty, tj. SPECYFIKACJI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - KONFIGURACJI, PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANYCH, tabeli 1, pkt 8.

Czy Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania układu portów innego niż wskazany w tabeli 1 pkt 8. tj.:

2x USB 3.1 (Gen2)oraz 2x USB 3.1 (Gen1) 1xUSB-C z przodu obudowy oraz 4x USB 3.1 (Gen1) z tyłu obudowy.

Odpowiedź nr 1

Nie, Zamawiający nie dopuści zastosowania układu portów innych niż w SIWZ. Prędkość przesyłania pakietów interfejsu USB 3.1 Gen 1 wynosi 5 gigabitów na sekundę, w przypadku interfejsu Gen 2 wartość ta wynosi 10 gbps. Dwa razy większa prędkość przesyłu danych, umożliwi m.in większą wydajność pracy. W związku z powyższym Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie 2 z dnia 01.10.2018r.

Pytanie dot. Załącznika A do formularza oferty, tj. SPECYFIKACJI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - KONFIGURACJI, PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANYCH, tabeli 2, pkt 8.

Czy Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania układu portów innego niż wskazany w tabeli 2 pkt 8. tj:

2x USB 3.1 (Gen2)oraz 2x USB 3.1 (Gen1) 1xUSB-C z przodu obudowy oraz 4x USB 3.1 (Gen1) z tyłu obudowy.

Odpowiedź nr 2

Nie, Zamawiający nie dopuści zastosowania układu portów innych niż w SIWZ. Prędkość przesyłania pakietów interfejsu USB 3.1 Gen 1 wynosi 5 gigabitów na sekundę, w przypadku interfejsu Gen 2 wartość ta wynosi 10 gbps. Dwa razy większa prędkość przesyłu danych, umożliwi m.in większą wydajność pracy. W związku z powyższym Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie 3 z dnia 01.10.2018r.

Pytanie dot. Załącznika A do formularza oferty, tj. SPECYFIKACJI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - KONFIGURACJI, PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANYCH, tabeli 3, pkt 8.:

Czy Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania zamiast portu HDMI, adaptera DisplayPort do HDMI.

Odpowiedź nr 3

Tak, Zamawiający dopuści zastosowania portu HDMI, za pomocą adaptera DisplayPort do HDMI. Adapter musi być dołączony przez Wykonawcę do każdego komputera.

Pytanie 4 z dnia 01.10.2018r.

Pytanie dot. Załącznika A do formularza oferty, tj. SPECYFIKACJI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - KONFIGURACJI, PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANYCH, tabeli 4, pkt 8.:

Czy Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania zamiast portu HDMI, adaptera DisplayPort do HDMI.

Odpowiedź nr 4

Tak, Zamawiający dopuści zastosowania portu HDMI, za pomocą adaptera DisplayPort do HDMI. Adapter musi być dołączony przez Wykonawcę do każdego komputera.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje, iż zmianie uległa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

  1. pkt. 6) ppkt. 1.1 SIWZ Zamawiający dodaje:

(...)

1.1.4.5 Po stworzeniu lub wygenerowaniu dokumentu elektronicznego JEDZ, w jednym z wyżej wymienionych formatów, Wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym (oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP) wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 05.09.2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016r. poz. 1579).

1.1.4.6 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.

1.1.4.7 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.

1.1.4.8 Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencie nadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

1.1.4.9 UWAGA! W celu jednoznacznej identyfikacji Wykonawcy należy założyć profil Wykonawcy (zarejestrować) lub zalogować się jeśli posiada aktywne konto, na udostępnionej przez Zamawiającego platformie: https://portal.smartpzp.pl/ujcm (...)

2. Zamawiający nadaje Klauzuli informacyjnej i Informacji o przetwarzaniu danych osobowych następującą treść:

Klauzula informacyjna

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych [1]

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „Rozporządzenie Ogólne”) Uniwersytet Jagielloński informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, reprezentowany przez Rektora UJ.
    2. Uniwersytet Jagielloński wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, ul. Gołębia 24, 30-007 Kraków, pokój nr 31. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@uj.edu.pl lub pod nr. telefonu 12 663 12 25
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie”,
    Sprawa znak: 141.2711.69.2018
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego.
    4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej jako „pzp”) związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
    1. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy pzp.
    2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 pzp.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 pzp przez okres: co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
    4. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu Ogólnym.
    5. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do: usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego.
    6.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Ogólnego.

    Potwierdzam, że zapoznałam(-em) się i przyjmuję do wiadomości powyższe informacje.

      Miejscowość .................................................. dnia .......................................... 2018 roku.

 

.......................................................................

(pieczęć i podpis osoby/ób uprawnionej/ych do

składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

                                                                                                        lub czytelny podpis w przypadku osób fizycznych)

 

Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi i zmiany treści SIWZ, stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi i zmiany treści SIWZ z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

 

[1] Dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego wykonawcy będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 


Powrót