Załącznik opublikowano: 2018-10-30
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. (…)
W ogłoszeniu powinno być: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)