II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.6)
W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1 - Wózek reanimacyjny pediatryczny z wyposażeniem - 2 szt.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.(…)Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2 - Wózek reanimacyjny z wyposażeniem - 7 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…)1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.(…) Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ 3 - Wózek transportowo - zabiegowy - 6 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…)1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.(...) Część nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ 4 - Łóżko dla noworodka - 1 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:(…)1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.(…) Część nr: 5 Nazwa: CZĘŚĆ 5 - Łóżko porodowe - 1 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.(…)
W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1 - Wózek reanimacyjny pediatryczny z wyposażeniem - 2 szt.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…) (...) Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2 - Wózek reanimacyjny z wyposażeniem - 7 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…) (...) Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ 3 - Wózek transportowo - zabiegowy - 6 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…)1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…) (...) Część nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ 4 - Łóżko dla noworodka - 1 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…) (...) Część nr: 5 Nazwa: CZĘŚĆ 5 - Łóżko porodowe - 1 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)”