Załącznik opublikowano: 2018-10-31
Sprawa znak: 141.2711.96.2018 Kraków, dnia 31.10.2018r.
Nr wew. pisma: 141.2711.96.2018/1
według rozdzielnika
ODPOWIEDZI NA PYTANIA i ZMIANA TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r. poz 1986) na sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 640539-N-2018 z dnia 25-10-2018r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie 1 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.65 - Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: 57x90mm – proszę o zmianę wymiarów identyfikatora. Według katalogu producenta kieszonka typu PLM ma wymiary wewnętrzne 86x50 mm, zewnętrzne 92x60 mm.
Odpowiedź1:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz.65:
„Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary wewnętrzne 86x50mm, wymiary zewnętrzne 92x60mm”
Pytanie 2 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.131 - Koszulki z klapką A5 na dokumenty, multiperforowane, pasuje do każdego segregatora, wykonane z wzmocnionej folii PP o grubości min. 100 um, boczna klapka na całej długości koszulki, (opakowanie 10 szt.)- proszę o zmianę opisu na : opakowanie 25 szt. , ponieważ producent wycofał się z produkcji tej koszulki w opakowaniach po 10 sztuk i w bieżącej sprzedaży posiada tylko opakowania po 25 sztuk.
Odpowiedź 2:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 131:
„Koszulki z klapką A5 na dokumenty, multiperforowane, pasuje do każdego segregatora, wykonane z wzmocnionej folii PP o grubości min. 100 um, boczna klapka na całej długości koszulki, (opakowanie 25 szt.)”
Jednocześnie zmianie ulega także ilość zamawianych opakowań -8
Pytanie 3 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.156 - Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml – czy Zamawiający dopuszcza wycenę nawilżacza glicerynowego o delikatnym miętowym zapachu?
Odpowiedź 3:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 156:
„Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml”
Pytanie 4 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.229 - Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 400ml – proszę o zmianę opisu na : pojemność min. 350 ml. Niestety wielu z producentów sprężonego powietrza niepalnego wycofało się z produkcji tego powietrza z powodu zaostrzenia wymogów unijnych dotyczących emisji gazów cieplarnianych do atmosfery w procesie produkcji. Do tej pory dostępny produkt został zastąpiony przez nowe sprężone powietrze niepalne o pojemności 350ml.
Odpowiedź 4:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 229:
„Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 350ml”
Pytanie 5 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.296 - Blok szkolny A5 w kratkę 80 kartek, notatnik spirala od góry, kołozeszyt – proszę o zmianę opisu, ponieważ producent tych bloków szkolnych zmienił ilość kartek na 70 .
Odpowiedź 5:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 296:
„Blok szkolny A5 w kratkę min. 70 kartek, notatnik spirala od góry, kołozeszyt”
Pytanie 6 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.301 - Zszywacz biurowy, zszywający do 30 kartek wykonany z metalu, wykończenia z tworzywa sztucznego, ładowany od góry, zszywki 24/6 lub 26/6, głębokość wsuwania kartek: 65mm, zszywanie otwarte i zamknięte, zintegrowany rozszywacz - czy Zamawiający dopuszcza wycenę zszywacz , który ma głębokość wsuwania kartek 70mm?
Odpowiedź 6:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 301:
„Zszywacz biurowy, zszywający do 30 kartek wykonany z metalu, wykończenia z tworzywa sztucznego, ładowany od góry, zszywki 24/6 lub 26/6, głębokość wsuwania kartek: 65-70mm, zszywanie otwarte i zamknięte, zintegrowany rozszywacz”
Pytanie 7 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.307- Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551 – proszę o informację czy Zamawiający umieszczając jednostkę miary – opakowanie, ma na myśli pojedynczą kasetkę zszywek czy opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K6 po 210 sztuk.
Odpowiedź 7:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 307:
„Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551. (opakowanie 5x kasetka zszywek K6 po 210szt)”
Pytanie 8 z dnia 31.10.2018r.
Część 1 – materiały biurowe
Poz.308 -Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551 - proszę o informację czy Zamawiający umieszczając jednostkę miary – opakowanie ma na myśli pojedynczą kasetkę zszywek czy opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K8 po 210 sztuk.
Odpowiedź 8:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 1 w załączniku A do formularza oferty w Poz. 308:
„Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551. (opakowanie 5x kasetka zszywek K8 po 210szt)”
Pytanie 9 z dnia 31.10.2018r.
Część 2- papiery
Poz. 3 - Papier, format A4, gramatura 160/m², białość CIE 161, opak 250 ark. -czy Zamawiający dopuszcza wycenę papieru o wyższej białości np. CIE 164?
Odpowiedź 9:
W związku z nadesłanym pytaniem Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w części 2 w załączniku B do formularza oferty Poz. 3:
„Papier, format A4, gramatura 160/m², białość min. CIE 161, opak 250 ark.”
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zapytania, odpowiedzi i zmiany SIWZ stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu, z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY – część 1 - załącznik A do formularza oferty po zmianach z dnia 31.10.2018r.
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY – część 2 - załącznik B do formularza oferty po zmianach z dnia 31.10.2018r.
Zamawiający jednocześnie przypomina, że przy składaniu oferty przetargowej należy posługiwać się załącznikami A i B do formularza oferty po zmianach z dnia 31.10.2018r.