Załącznik opublikowano: 2018-11-27
Sprawa znak: 141.2711.99.2018
Nr wew. sprawy: 141.2711.99.2018/1
Kraków, dn. 27.11.2018r.
Adresaci:
1)Firmy System Data Sp. z o.o. , Ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec
2) OPTIserw Kraków, Jarosław Pogwizd, Ul. Kr. Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy serwera obliczeniowego dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego z BZP w dniu 07.11.2018r. pod nr 645582-N-2018
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 2 firmy OPTIserw Kraków, Jarosław Pogwizd, ul. Kr. Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz, za kwotę 15 681,27 zł brutto.
UZASADNIENIE:
Oferta nr 2 firmy OPTIserw Kraków, Jarosław Pogwizd, Ul. Kr. Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz, jest najkorzystniejszą ofertą która wpłynęła na realizację przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 100,0000 pkt. (cena oferty brutto – waga 60% - 60,0000 pkt., gwarancja – waga 40% -40,0000 pkt (minimum 36 miesięcy)) udzielony okres gwarancji to 60 miesięcy.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postepowaniu:
Oferta Nr 1 Firmy System Data Sp. z o.o. , Ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 99,9952 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (59,9952pkt), gwarancja – 40% (minimum 36 miesięcy) (40,0000pkt.))
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 15 682,50 zł brutto, udzielony okres gwarancji to 60 miesięcy.
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy
ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie przedmiotu zamówienia.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 31.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 31.