Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania kompletnego projektu budowlano-wykonawczego wraz z STWiOR, kosztorysem i przedmiarem elementów wyposażenia wnętrz, systemu RFID oraz instalacji wewnętrznych w budynku Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.100.2018

Załącznik opublikowano: 2018-12-14

Sprawa znak: 141.2711.100.2018                                                                                                    Kraków, dnia 14.12.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.100.2018/4

Adresaci:

1. Powersun Sp. z o.o.

ul. Kowalska 9/2, 20-115 Lublin

adres do korespondencji:

ul. Gralewskiego 5-7, 20-457 Lublin

e-mail: powersunoffice@gmail.com

2. MǀDǀP ARCHITEKCI Marta Krok

os. Szkolne 30/35, 31-978 Kraków

e-mailbiuro@mdparchitekci.com

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), w zakresie opracowania kompletnego projektu budowlano-wykonawczego wraz z STWiOR, kosztorysem i przedmiarem elementów wyposażenia wnętrz, systemu RFID oraz instalacji wewnętrznych w budynku Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego –  Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 649912-N-2018 z dnia 19.11.2018r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 

Zamawiający - Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w  Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Nr 1 Firmy Powersun Sp. z o.o., ul. Kowalska 9/2, 20-115 Lublin, cena brutto oferty: 81 180,00 zł.

Uzasadnienie:

Oferta Nr 1 Firmy Powersun Sp. z o.o., ul. Kowalska 9/2, 20-115 Lublin spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ. Oferta w ocenie punktowej otrzymała łącznie 90,25 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: cena oferty brutto – 60% (50,25 pkt), kryterium doświadczenie projektanta w projektowaniu systemu RFID w zakresie posiadanych uprawnień – 40 % (40,00 pkt). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 81 180,00 zł brutto, zaoferowany termin realizacji wykonania przedmiotu zamówienia: zgodnie z SIWZ, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych, zaoferowane doświadczenie projektanta w projektowaniu systemu RFID w zakresie posiadanych uprawnień: 2 usługi opracowania projektu budowlano-wykonawczego z uwzględnieniem systemu RFID.

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:

Oferta Nr 2 Firmy: MǀDǀP ARCHITEKCI Marta Krok os. Szkolne 30/35, 31-978 Kraków spełnia wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 60,00 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium: doświadczenie projektanta w projektowaniu systemu RFID w zakresie posiadanych uprawnień – 40 % (0,00 pkt.).Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 68 000,00 zł brutto, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych, zaoferowane doświadczenie projektanta w projektowaniu systemu RFID w zakresie posiadanych uprawnień: brak doświadczenia.

Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy PZP umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Powrót