Załącznik opublikowano: 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001785-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta z uwzględnieniem jego planowanego wykorzystania na kierunku pielęgniarskim obejmującym przypadek - opieki nad pacjentem z astmą oskrzelową.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2100.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Iwona Bodys-Cupak
Email wykonawcy: i.bosyd-cupak@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Dywizjonu 303 Kod pocztowy: 31-875 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta z uwzględnieniem jego planowanego wykorzystania na kierunku pielęgniarskim obejmującym przypadek - opieki nad pacjentem z wysiłkowym nietrzymaniem moczu.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2100.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Joanna Łatka
Email wykonawcy: joanna.latka@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Petrażyckiego 55G Kod pocztowy: 30-399 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2700.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2700.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta z uwzględnieniem jego planowanego wykorzystania na kierunku pielęgniarskim obejmującym przypadek - opieki nad pacjentem z ostrym zapaleniem wyrostka robaczkowego.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2100.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Lucyna Ścisło
Email wykonawcy: lucyna.scislo@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Marchołta 39/16 Kod pocztowy: 31-416 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta w zakresie chirurgicznego leczenia obejmujący przypadek: ostry wrzód dwunastnicy.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1833.33
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: dr hab. Piotr Major
Email wykonawcy: majorpiotr@gmail.com Adres pocztowy: ul. Żabiniec 47/6 Kod pocztowy: 31-215 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1800.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1800.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |