Załącznik opublikowano: 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001785-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
| CZĘŚĆ NR:  1    NAZWA:  Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta z uwzględnieniem jego planowanego wykorzystania na kierunku pielęgniarskim obejmującym przypadek - opieki nad pacjentem z astmą oskrzelową. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2100.00IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  1IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Iwona Bodys-Cupak Email wykonawcy: i.bosyd-cupak@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Dywizjonu 303 Kod pocztowy: 31-875 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nieWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  2600.00IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: | |
| CZĘŚĆ NR:  2    NAZWA:  Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta z uwzględnieniem jego planowanego wykorzystania na kierunku pielęgniarskim obejmującym przypadek - opieki nad pacjentem z wysiłkowym nietrzymaniem moczu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2100.00IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  1IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Joanna Łatka Email wykonawcy: joanna.latka@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Petrażyckiego 55G Kod pocztowy: 30-399 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nieWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  2700.00IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 2700.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2700.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: | |
| CZĘŚĆ NR:  3    NAZWA:  Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta z uwzględnieniem jego planowanego wykorzystania na kierunku pielęgniarskim obejmującym przypadek - opieki nad pacjentem z ostrym zapaleniem wyrostka robaczkowego. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2100.00IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  1IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Lucyna Ścisło Email wykonawcy: lucyna.scislo@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Marchołta 39/16 Kod pocztowy: 31-416 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nieWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  2600.00IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: | |
| CZĘŚĆ NR:  5    NAZWA:  Opracowanie przypadku aktualizującego istniejący przypadek wirtualnego pacjenta w zakresie chirurgicznego leczenia obejmujący przypadek: ostry wrzód dwunastnicy. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1833.33IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert:  1IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
			IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: dr hab. Piotr Major Email wykonawcy: majorpiotr@gmail.com Adres pocztowy: ul. Żabiniec 47/6 Kod pocztowy: 31-215 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nieWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy  1800.00IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1800.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
			IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: | |
