Załącznik do ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2019-01-23

Sprawa znak: 141.2711.11.2019                                                                                                                          Kraków, dnia 23.01.2019r.

 

ZESTAWIENIE OFERT otwartych w dniu 23.01.2019r.

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi w trybie procedury ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na podstawie art. 138g ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) w związku z art. 138o ust. 2-4 tej ustawy oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1025 z późn. zm.). w zakresie przeprowadzenie szkoleń z zakresu „Analiza efektywności klinicznej. Przeglądy systematyczne a przeglądy niesystematyczne. Metaanaliza jako podstawowe narzędzie w komplikacji wyników pierwotnych badań klinicznych w analizie efektywności klinicznej” w ramach szkoleń stacjonarnych „HTA w Zarządzaniu w Ochronie Zdrowia” w ramach projektu ,,Rozwój kompetencji kadry administracyjnej i zarządzającej dla poprawy jakości w ochronie zdrowia (PRO-QUO HEALTH). Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.02.00-00-0034/16-00.

 

Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 1 600,00 zł brutto.

 

Nr
oferty

Nazwa, siedziba i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto [PLN]

 

Termin płatności

Termin realizacji zamówienia

Warunki płatności

1.

HTA Registry Sp. z o.o. Sp.K.

Mariusz Kordecki

ul. Józefa Herzoga 15

30-252 Kraków

 

1 600,00 zł

30 dni kalendarzowych

W terminach określonych w punkcie 3) ppkt 3 Ogłoszenia.

Płatności nastąpią zgodnie z pkt. 8) do Ogłoszenia - wzorem umowy stanowiącym integralną część Ogłoszenia.

 

 

 

......................................................

                                                                   Zamawiający




Powrót