Załącznik opublikowano: 2019-01-29
Sprawa znak: 141.2711.8.2019 Kraków, dnia 29.01.2019r.
Nr wew. pisma: 141.2711.8.2019/5
Adresaci:
Firma Handlowo – Usługowa „Tadan” s.c. T. Bończyk, M. Jureczko, ul. Radomska 15, 40-757 Katowice
e-mail: r.marszalek@tadan.pl
Copy Felix Ludwik Tuszyński, ul. Witkowicka 72, 31-242 Kraków
e-mail: przetargi@copyfelix.pl
Kserkop Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 60, 30-019 Kraków
e-mail: kg@kserkop.pl
DKS Sp. z o. o., ul. Energetyczna 15, 80-180 Kowale
e-mail: info.krakow@dks.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późń. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 16 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w ogłoszonego w BZP pod nr 502486-N-2019 z dnia 10.01.2019r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza na realizację przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: Firma Kserkop Sp. z o. o.; ul. Mazowiecka 60; 30-019 Kraków, cena brutto: 352 586,88 zł.
Uzasadnienie:
Oferta nr 3 firmy Kserkop Sp. z o. o.; ul. Mazowiecka 60; 30-019 Kraków, jest najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,00 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 60,00 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,00 pkt, Termin płatności – 5% - 5,00 pkt.).
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:
Oferta nr 1 firmy Handlowo – Usługowej „Tadan” s.c. T. Bończyk; M. Jureczko; ul. Radomska 15; 40-757 Katowice, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 93,5525 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 53,5525 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,00 pkt, Termin płatności – 5% - 5,00 pkt.).
Oferta nr 2 firmy Copy Felix Ludwik Tuszyński; ul. Witkowicka 72; 31-242 Kraków, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 78,3927 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 38,3927 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,00 pkt, Termin płatności – 5% - 5,00 pkt.).
Oferta nr 4 firmy DKS Sp. z o. o.; ul. Energetyczna 15; 80-180 Kowale, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 98,3203 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 58,3203 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,00 pkt, Termin płatności – 5% - 5,00 pkt.).
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.