Załącznik do ogłoszenia


Postepowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę na wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych i gadżetów na XXVII edycję Konferencji „International Medical Student’ Conference 2019r” organizowaną przez Studenckie Towarzystwo Naukowe w dniach 25.04.2019 – 27.04.2019. Sprawa znak: 141.2711.22.2019

Załącznik opublikowano: 2019-03-14

Sprawa znak: 141.2711.22.2019                                                                          Kraków, dnia 14.03.2019r.

Nr wew. pisma: 141.2711.22.2019/6

Adresaci:

  1. Anronet Agencja Reklamowa S.C., ul. Armii Kraków 7a, 30-433 Kraków, e-mail: info@anronet.pl

  2. SynergyTech Kinga Jabrocka, ul. Magazynowa 2, 33 – 300 Nowy Sącz, e-mail: biuro@synergytech.pl

  3. PPHU LIR Elżbieta Zajet , ul. Grunwaldzka 2, 82- 300 Elbląg, e-mail: anna.krasowska@lir.pl

  4. Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, ul. Myśliwska 68, 30- 718 Kraków, e-mail: biuro@ad-reklama.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r.; poz. 1986 z późn.zm.) w zakresie zakupu, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych i gadżetów na XXVII edycję Konferencji „International Medical Student’ Conference 2019r.” organizowaną przez Studenckie Towarzystwo Naukowe w dniach 25.04.2019r.  – 27.04.2019r.

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r.; poz. 1986 z późn.zm.) w trybie zapytania o cenę, jako najkorzystniejsza w zakresie przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Nr 4 Firmy - Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, ul. Myśliwska 68, 30- 718 Kraków, cena brutto 17 466,00 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta Nr 4 Firmy Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, ul. Myśliwska 68, 30- 718 Kraków, jest najkorzystniejszą cenowo ofertą która wpłynęła na realizację zamówienia. Oferta jest poprawna i spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,0000 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 100% (100,0000 pkt), zaoferowany czas realizacji zamówienia: do 15 kwietnia 2019r, zaoferowany termin płatności: 21 dni kalendarzowych.

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania ważnych ofert złożonych
    w zakresie przedmiotu zamówienia:

  5. Oferta Nr 3 Firmy PPHU LIR Elżbieta Zajet, ul. Grunwaldzka 2, 82- 300 Elblag, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 88,1987 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 100% (88,1987 pkt), zaoferowany czas realizacji zamówienia: do 15 kwietnia 2019r, zaoferowany termin płatności: 21 dni kalendarzowych.

  6. Oferta Nr 2 Firmy SynergyTech Kinga Jabrocka, ul. Magazynowa 2, 33 – 300 Nowy Sącz, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 85,6453 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 100% (85,6453 pkt), zaoferowany czas realizacji zamówienia: do 15 kwietnia 2019r, zaoferowany termin płatności: 21 dni kalendarzowych.

  7. Oferta Nr 1 Firmy Anronet Agencja Reklamowa S.C., ul. Armii Kraków 7a, 30-433 Kraków, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 76, 7152 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 100% (71, 7152 pkt), zaoferowany czas realizacji zamówienia: do 15 kwietnia 2019r, zaoferowany termin płatności: 21 dni kalendarzowych.

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa w zakresie przedmiotu zamówienia może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót