Załącznik opublikowano: 2019-03-29
Sprawa znak: 141.2713.8.2019
Nr wew. pisma: 141.2713.8.2019/1 Kraków, dnia 29.03.2019r.
ZESTAWIENIE OTRZYMANYCH OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki prowadzonego w trybie procedury ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na podstawie art. 469 ustawy z dnia 20 lipca 2018r Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1668 z późn. zm.) w zw. z art. 4d ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1025 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy miografu ciśnieniowego z wyposażeniem dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM w Krakowie, ogłoszonego i zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 21.03.2019r.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: 263 238,78 zł brutto.
Lp. |
Nazwa, siedziba i adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto w zł |
Termin wykonania zamówienia |
Czas naprawy od chwili zgłoszenia wady |
Warunki płatności |
1. |
ANIMALAB Sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 343 60-419 Poznań |
263 238,78 |
Dostawa do maksymalnie 8 tygodni od daty zawarcia umowy, potwierdzonej protokołem odbioru, a uruchomienie i szkolenie do maksymalnie 8 tygodni od daty dostawy, potwierdzonych protokołem uruchomienia i szkolenia. |
21 dni kalendarzowych |
30 dni |