Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.19.2019

Załącznik opublikowano: 2019-05-16

Sprawa znak: 141.2711.19.2019                                                                                                               

                                                            Kraków, dnia 16.05.2019r.      

Nr wew. pisma: 141.2711.19.2019/10

Adresaci:

  1. Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.; ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice; mail: lmp@laerdal.com

  2. Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra; mail: p.zawadzka@simedu.pl

  3. MULTIMED Sp. z o. o.; ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź; mail: multimed@multimed.com.pl

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00”, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2019/S 051-116749 z dnia 13.03.2019r. oraz sprostowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2019/S 057-131538 z dnia 21.03.2019r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W ZAKRESIE CZĘŚCI 1, 2, 4, 6, 7 i 8 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej opisany zakres przedmiotowy, jako najkorzystniejsza:

- W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, cena brutto: 15 387,30 zł.

- W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, cena brutto: 73 431,00 zł.

- W zakresie części 4 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, cena brutto: 25 731,60 zł.

- W zakresie części 6 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, cena brutto: 3 271,80 zł.

- W zakresie części 7 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, cena brutto: 19 188,00 zł.

- W zakresie części 8 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, cena brutto: 55 208,55 zł.   

Uzasadnienie dla części 1 przedmiotu zamówienia:

Oferta nr 2 firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, wpłynęła jako jedyna na realizację pierwszej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 5,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 1 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta przed upływem 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W sprawie podpisania umowy na część 1 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Uzasadnienie dla części 2 przedmiotu zamówienia

Oferta nr 2 firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, wpłynęła na realizację drugiej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 92,4346 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 47,4346 pkt, Okres gwarancji – 5% - 0,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 2 przedmiotowego postępowania:

Oferta nr 3 firmy MULTIMED Sp. z o. o.; ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź, wpłynęła na realizację drugiej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 50,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 0,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 0,0000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 2 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta po upływie 10 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 2 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.

Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Uzasadnienie dla części 4 przedmiotu zamówienia:

Oferta nr 2 firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, wpłynęła jako jedyna na realizację czwartej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 5,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 4 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta przed upływem 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 4 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Uzasadnienie dla części 6 przedmiotu zamówienia:

Oferta nr 2 firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, wpłynęła jako jedyna na realizację szóstej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 5,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 6 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta przed upływem 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 6 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Uzasadnienie dla części 7 przedmiotu zamówienia:

Oferta nr 2 firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, wpłynęła jako jedyna na realizację siódmej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 5,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 7 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta przed upływem 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 7 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Uzasadnienie dla części 8 przedmiotu zamówienia

Oferta nr 2 firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, wpłynęła na realizację ósmej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 5,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych
w części 8 przedmiotowego postępowania:

Oferta nr 3 firmy MULTIMED Sp. z o. o.; ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź, wpłynęła na realizację ósmej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 58,1343 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 35,6343 pkt, Okres gwarancji – 5% - 0,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 22,5000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 8 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta po upływie 10 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 8 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.

Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.




Powrót