Załącznik opublikowano: 2019-08-05
Sprawa znak: 141.2711.53.2019 Kraków, dnia 05.08.2019r.
Nr wew. pisma: 141.2711.53.2019/4
ZESTAWIENIE OFERT otwartych w dniu 05.082019r.
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy symulatorów do: ultrasonografii, gastroenterologii i bronchoskopii (trenażery szkoleniowe), dla potrzeb Mobilnego Centrum Symulacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, w związku z realizacją projektu: „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.04.00-00-0147/18-00, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2019/S 126-307823 z dnia 03.07.2019r. oraz sprostowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2019/ S 132-324083 w dniu 11.07.2019r.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 2 814 252,10 zł brutto, w tym:
- część 1: 1 285 053,00 zł brutto,
- część 2: 1 529 199,10 zł brutto,
Lp. |
Nazwa (firma), siedziba i adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Termin wykonania zamówienia
|
Warunki płatności
|
Gwarancja |
Część nr 1 |
|||||
1. |
REAGO TRAINING Sp. z o.o. ul. Chełmżyńska 180 04-464 Warszawa |
Część 1: łącznie: 749 070,00 zł
W tym: część 1a: 287 820,00 zł część 1b: 461 250,00 zł |
Część 1:
W tym: część 1a: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy
część 1b: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy
|
Płatności nastąpią zgodnie z pkt. 16) SIWZ – wzorem umowy stanowiącym integralną część SIWZ |
Część 1:
W tym: część 1a: 24 miesiące
część 1b: 24 miesiące |
2. |
Simedu Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 10/4 65-066 Zielona Góra Adres do korespondencji: ul. Lubuska 15 B 66-016 Płoty |
Część 1: łącznie: 1 208 106,00 zł
W tym: część 1a: 486 034,50 zł część 1b: 722 071,50 zł |
Część 1:
W tym: część 1a: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy
część 1b: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy |
Płatności nastąpią zgodnie z pkt. 16) SIWZ – wzorem umowy stanowiącym integralną część SIWZ |
Część 1:
W tym: część 1a: 24 miesiące
część 1b: 24 miesiące |
Część nr 2 |
|||||
1. |
Simedu Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 10/4 65-066 Zielona Góra Adres do korespondencji: ul. Lubuska 15 B 66-016 Płoty |
Część 2: łącznie: 1 501 018,20 zł
W tym: część 2a: 650 178,00 zł część 2b: 850 840,20 zł |
Część 2:
W tym: część 2a: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy
część 2b: zł do 7 tygodni od daty zawarcia umowy
|
Płatności nastąpią zgodnie z pkt. 16) SIWZ – wzorem umowy stanowiącym integralną część SIWZ |
Część 2:
W tym: część 2a: 24 miesiące
część 2b: 24 miesiące
|
Zamawiający przypomina, iż Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.