Załącznik opublikowano: 2019-09-20
Sprawa znak: 141.2711.73.2019 Kraków, dnia 20.09.2019r.
Nr wew. pisma: 141.2711.73.2019/2
wg rozdzielnika
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 597965-N-2019 w dniu 17.09.2019r.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ ZMIANY TREŚCI SIWZ
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu jw. wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie 4
Część 1 pozycja 2
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający mógłby sprecyzować do jakiego trzonu pipety będą wykorzystywane końcówki: szerokiego czy wąskiego?
Odpowiedź nr 4:
Zamawiający w cz. 1 w poz. 2 wymaga Końcówek uniwersalnych do pipet automatycznych o pojemności 20ul bez filtra w worku*,zatem nie jest w stanie jednoznacznie określić, czy końcówki będą wykorzystywane w pipetach o trzonie szerokim czy wąskim, ponieważ końcówki te będą używane w wielu jednostkach UJ CM, a każda z jednostek w trakcie badań posługuje się pipetami różnych producentów. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.
Pytanie 5
Część 3 pozycja 2
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający mógłby sprawdzić i sprecyzować czy nie wkradł się błąd w formularzu.
W pierwszej kolumnie jest nie więcej niż 250 a w kolejnym opisie nie więcej niż 200.?
Odpowiedź nr 5 :
Zamawiający informuje, iż w kolumnie B - Nazwa przedmiotu zamówienia wpisał błędnie ilość końcówek typu eppendorf w 1 worku.
W związku z tym Zamawiający zmienia zapisy SIWZ z:
2 |
Końcówki typu eppendorf do pipet automatycznych o pojemności 10ml w worku (ilość końcówek w 1 worku nie więcej niż 250 sztuk)* |
20 000 szt. |
Zamawiane końcówki o pojemności 10 ml: |
Na:
2 |
Końcówki typu eppendorf do pipet automatycznych o pojemności 10ml w worku (ilość końcówek w 1 worku nie więcej niż 200 sztuk)* |
20 000 szt. |
Zamawiane końcówki o pojemności 10 ml: |
Pytanie 6
Część 3 pozycja 2
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający mógłby doprecyzować do jakich modeli pipet końcówka ma pasować?
Odpowiedź nr 6 :
W cz. 3 w poz. 2 Zamawiający wymaga końcówek typu eppendorf do pipet automatycznych o pojemności 10ml w worku.
Pytanie 7
Zwracamy się z zapytaniem, czy w trosce o zachowanie uczciwej konkurencji Zamawiający wydzieli z części nr 1 pozycje nr: 1, 3, 4 oraz 5 (bez pozycji nr 2 tj. końcówek o pojemności 20 µl) w jeden osobny pakiet (np. część nr 1a) i umożliwi składanie ofert wyłącznie na ten asortyment, a w razie odmowy umożliwi złożenie oferty na poszczególne pozycje w obrębie tej części. Wydzielenie pozycji nr: 1, 3, 4 oraz 5 do osobnej części pozwoli na startowanie w przetargu większej liczbie wykonawców, a przez to Zamawiający uzyska najbardziej korzystną cenę.
Odpowiedź nr 7 :
Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie z części 1, pozycji nr 1 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 10ul bez filtra w worku niesterylne*; pozycji nr 3 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 200ul bez filtra w worku*; pozycji nr 4 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 300ul bez filtra w worku* oraz pozycja nr 5 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 1000ul bez filtra w worku* do osobnego pakietu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty pochodziły od jednego dostawcy. Zamawiane produkty są produktami ogólnie dostępnymi.
Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.
Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ, stanowią jej integralną część, a w związku wpłynięciem kolejnych pytań do przedmiotowego postępowania, na które odpowiedzi w najbliższym czasie zostaną opublikowane i przesłane Wykonawcom, aby mogli je uwzględnić przy przygotowaniu ofert, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert na dzień 27.09.2019r., przy czym godziny składania ofert i ich otwarcia oraz miejsca pozostają bez zmian.
Stosowna zmiana w aspekcie terminu składania i otwarcia ofert zostanie również dokonana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Zamawiający informuje, że na swojej stronie internetowej: www.dzp.cm-uj.krakow.pl, zamieścił załącznik C do Formularza oferty – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty po zmianach z dnia 20.09.2019r.