Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak : 141.2711.73.2019

Załącznik opublikowano: 2019-09-24

Sprawa znak: 141.2711.73.2019                                                                   Kraków, dnia 24.09.2019r.

Nr wew. pisma: 141.2711.73.2019/3

wg rozdzielnika

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 597965-N-2019 w dniu 17.09.2019r.

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA SIWZ ORAZ MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu jw. wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

Pytanie 8

Czy Zamawiający zgodzi się aby  ewentualne kary  (  § 7 pkt 3.1   umowy )   były liczone  od niezrealizowanej części zamówienia ( a nie od całości zamówienia)  ?

Obecnie   kary zapisane w projekcie umowy   są bardzo wysokie   oraz  dodatkowo liczone  od wartości zamówienia  (powinno być:  niezrealizowanej części zamówienia)  dlatego w naszej ocenie kary te  odbiegają znacząco od standardowej praktyki.

Wysokość kar powinna być ustalona tak aby zapewnić prawidłowy  proces dostarczenia towaru , nie powinny one  służyć wzbogaceniu się Zamawiającego  z tego tytułu.

Odpowiedź nr 8:

Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów §7 ust. 3.1 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie 9

Czy Zamawiający zgodzi się aby  ewentualne kary (  § 7 pkt  3.2  umowy  )  były liczone od części zamówienia w której wykryto wady ( a nie od całości zamówienia)  ?

Obecnie   kary zapisane w projekcie umowy   są bardzo wysokie   oraz  dodatkowo liczone  od wartości zamówienia  (powinno być:  od części zamówienia w której wykryto wady)  dlatego w naszej ocenie kary te  odbiegają znacząco od standardowej praktyki. 

Wysokość kar powinna być ustalona tak aby zapewnić prawidłowy  proces usunięcia wad czy  wymiany  towaru , nie powinny one  służyć wzbogaceniu się Zamawiającego  z tego tytułu.

Odpowiedź nr 9:

Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów §7 ust. 3.2 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie 10

Część 3 Pozycja 2:

Bardzo proszę o doprecyzowanie Czy zamawiający wymaga opakowanie wielkości 250 czy 200 sztuk? Obecne zapisy w zapytaniu przetargowym wzajemnie się wykluczają.

Odpowiedź nr 10:

Zamawiający pismem z dnia 20.09.2019r (Nr wew. pisma 141.2711.73.2019/2), dokonał zmiany w zakresie części 3 w pozycji 2 i wymaga w jednym worku nie więcej niż 200 sztuk. Ponadto Zamawiający informuje, że na stronie internetowej (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) zamieścił w dniu 20.09.2019r. Załącznik C do Formularza oferty – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty po zmianach z dnia 20.09.2019r.

Pytanie 11

Część 2 pozycja 1,3,7    

Bardzo proszę o informację czy zamawiający wymaga końcówek sterylnych czy niesterylnych? Obecny opis nieumożliwia zaproponowanie odpowiedniego produktu.

Odpowiedź nr 11:

Zamawiający informuje, iż w części 2 dla poz. 1 tj.,: Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 10ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)*, dla poz. 3 tj.,: Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych sterylne o pojemności 200ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)* oraz dla poz. 7 tj.,: Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 1000ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek lub pakowane w pudełka po 100 szt. końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)* a także dla poz. 5 tj., : Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych sterylne o pojemności 300ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)* wymaga końcówek, które muszą być sterylne lub niesterylne.

W związku z tym Zamawiający modyfikuje załącznik B do formularza oferty - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny oferty – część 2.

Zamawiający informuje, że na swojej stronie internetowej: www.dzp.cm-uj.krakow.pl, zamieścił załącznik B do Formularza oferty – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty po zmianach z dnia 24.09.2019r.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, modyfikacja SIWZ wraz z załącznikiem stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Ponadto z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż zmienił już termin składania i otwarcia ofert na dzień 27.09.2019 r. miejsce i godzina pozostają bez zmian.

Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.

 


Powrót