Załącznik opublikowano: 2019-09-24
Sprawa znak: 141.2711.73.2019 Kraków, dnia 24.09.2019r.
Nr wew. pisma: 141.2711.73.2019/3
wg rozdzielnika
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 597965-N-2019 w dniu 17.09.2019r.
PYTANIA I ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA SIWZ ORAZ MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu jw. wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie 8
Czy Zamawiający zgodzi się aby ewentualne kary ( § 7 pkt 3.1 umowy ) były liczone od niezrealizowanej części zamówienia ( a nie od całości zamówienia) ?
Obecnie kary zapisane w projekcie umowy są bardzo wysokie oraz dodatkowo liczone od wartości zamówienia (powinno być: niezrealizowanej części zamówienia) dlatego w naszej ocenie kary te odbiegają znacząco od standardowej praktyki.
Wysokość kar powinna być ustalona tak aby zapewnić prawidłowy proces dostarczenia towaru , nie powinny one służyć wzbogaceniu się Zamawiającego z tego tytułu.
Odpowiedź nr 8:
Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów §7 ust. 3.1 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
Pytanie 9
Czy Zamawiający zgodzi się aby ewentualne kary ( § 7 pkt 3.2 umowy ) były liczone od części zamówienia w której wykryto wady ( a nie od całości zamówienia) ?
Obecnie kary zapisane w projekcie umowy są bardzo wysokie oraz dodatkowo liczone od wartości zamówienia (powinno być: od części zamówienia w której wykryto wady) dlatego w naszej ocenie kary te odbiegają znacząco od standardowej praktyki.
Wysokość kar powinna być ustalona tak aby zapewnić prawidłowy proces usunięcia wad czy wymiany towaru , nie powinny one służyć wzbogaceniu się Zamawiającego z tego tytułu.
Odpowiedź nr 9:
Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów §7 ust. 3.2 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
Pytanie 10
Część 3 Pozycja 2:
Bardzo proszę o doprecyzowanie Czy zamawiający wymaga opakowanie wielkości 250 czy 200 sztuk? Obecne zapisy w zapytaniu przetargowym wzajemnie się wykluczają.
Odpowiedź nr 10:
Zamawiający pismem z dnia 20.09.2019r (Nr wew. pisma 141.2711.73.2019/2), dokonał zmiany w zakresie części 3 w pozycji 2 i wymaga w jednym worku nie więcej niż 200 sztuk. Ponadto Zamawiający informuje, że na stronie internetowej (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) zamieścił w dniu 20.09.2019r. Załącznik C do Formularza oferty – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty po zmianach z dnia 20.09.2019r.
Pytanie 11
Część 2 pozycja 1,3,7
Bardzo proszę o informację czy zamawiający wymaga końcówek sterylnych czy niesterylnych? Obecny opis nieumożliwia zaproponowanie odpowiedniego produktu.
Odpowiedź nr 11:
Zamawiający informuje, iż w części 2 dla poz. 1 tj.,: Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 10ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)*, dla poz. 3 tj.,: Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych sterylne o pojemności 200ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)* oraz dla poz. 7 tj.,: Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 1000ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek lub pakowane w pudełka po 100 szt. końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)* a także dla poz. 5 tj., : Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych sterylne o pojemności 300ul bez filtra w pudełku (po 96 końcówek w 1 pudełku, w opakowaniu zbiorczym max 10 pudełek)* wymaga końcówek, które muszą być sterylne lub niesterylne.
W związku z tym Zamawiający modyfikuje załącznik B do formularza oferty - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny oferty – część 2.
Zamawiający informuje, że na swojej stronie internetowej: www.dzp.cm-uj.krakow.pl, zamieścił załącznik B do Formularza oferty – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty po zmianach z dnia 24.09.2019r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, modyfikacja SIWZ wraz z załącznikiem stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Ponadto z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż zmienił już termin składania i otwarcia ofert na dzień 27.09.2019 r. miejsce i godzina pozostają bez zmian.
Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.