Załącznik opublikowano: 2019-11-18
Kraków dnia 18.11.2019r.
Sprawa znak: 141.2711.88.2019
Nr wew. pisma: 141.2711.88.2019/3
wg rozdzielnika
PYTANIA I ODPOWIEDZI ORAZ ZMIANY TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 620296-N-2019 z dnia 08.11.2019r. oraz zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 540244603-N-2019 z dnia 14.11.2019r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie nr 4:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.64 - Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: 57x90mm – proszę o zmianę wymiarów identyfikatora. Według katalogu producenta kieszonka typu PLM ma wymiary wewnętrzne 86x50 mm, zewnętrzne 92x60 mm.
Odpowiedź nr 4:
Tak. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wymiaru Identyfikatora. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.
- Załącznik A do Formularza oferty poz. 64
z: Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: 57x90mm
na: Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: wymiary wewnętrzne 86x50 mm, zewnętrzne 92x60 mm.
Pytanie nr 5:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.130 - Koszulki z klapką A5 na dokumenty, multiperforowane, pasuje do każdego segregatora, wykonane z wzmocnionej folii PP o grubości min. 100 um, boczna klapka na całej długości koszulki, (opakowanie 10 szt.)- proszę o zmianę opisu na: opakowanie 25 szt., ponieważ producent wycofał się z produkcji tej koszulki w opakowaniach po 10 sztuk i w bieżącej sprzedaży posiada tylko opakowania po 25 sztuk.
Odpowiedź nr 5:
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę wielkości opakowania zbiorczego. Zgodnie z posiadaną wiedzą Zamawiającego w ofercie handlowej różnych producentów występują opakowania w wielkości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.
Pytanie nr 6:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.155 - Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml – czy Zamawiający dopuszcza wycenę nawilżacza glicerynowego o delikatnym zapachu?
Odpowiedź nr 6:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie nawilżacza o delikatnym zapachu. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.
- Załącznik A do Formularza oferty poz. 155
z: Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml
na: Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml
Pytanie nr 7:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.228 - Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 400ml – proszę o zmianę opisu na : pojemność min. 350 ml. Niestety wielu
z producentów sprężonego powietrza niepalnego wycofało się z produkcji tego powietrza z powodu zaostrzenia wymogów unijnych dotyczących emisji gazów cieplarnianych do atmosfery w procesie produkcji. Do tej pory dostępny produkt został zastąpiony przez nowe sprężone powietrze niepalne o pojemności 350ml.
Odpowiedź nr 7:
Zamawiający dopuszcza Sprężone powietrze w spray'u o pojemność min. 350 ml. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.
- Załącznik A do Formularza oferty poz. 228
z: Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 400ml
na: Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 350 ml
Pytanie nr 8:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.295 - Blok szkolny A5 w kratkę 80 kartek, notatnik spirala od góry, kołozeszyt – proszę
o zmianę opisu, ponieważ producent tych bloków szkolnych zmienił ilość kartek na 70 .
Odpowiedź nr 8:
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę ilości kartek w bloku. Zgodnie z posiadaną wiedzą Zamawiającego w ofercie handlowej różnych producentów występują bloki
o wskazanej w opisie zamówienia ilości stron tj. 80.
Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.
Pytanie nr 9:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.306- Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551 – proszę o informację czy Zamawiający umieszczając jednostkę miary – opakowanie, ma na myśli pojedynczą kasetkę zszywek czy opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K6 po 210 sztuk.
Odpowiedź nr 9:
Zamawiający informuje, że ma na myśli opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K6 po 210 sztuk. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.
- Załącznik A do Formularza oferty poz. 306
z: Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551
na: Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551(opakowanie 5x kasetka zszywek K6
po 210 szt).
Pytanie nr 10:
Część 1 – materiały biurowe
Poz.307 -Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551 - proszę o informację czy Zamawiający umieszczając jednostkę miary – opakowanie ma na myśli pojedynczą kasetkę zszywek czy opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K8 po 210 sztuk.
Odpowiedź nr 10:
Zamawiający informuje, że ma na myśli opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K8 po 210 sztuk. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.
- Załącznik A do Formularza oferty poz. 307
z: Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551
na: Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551(opakowanie 5x kasetka zszywek K8
po 210 szt).
Pytanie nr 11:
Część 2- papiery
Poz. 3 - Papier, format A4, gramatura 160/m², białość CIE 161, opak 250 ark. -czy Zamawiający dopuszcza wycenę papieru o wyższej białości np. CIE 164?
Odpowiedź nr 11:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie papieru w bieli CIE 164. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.
- Załącznik B do Formularza oferty poz. 3
z: Papier, format A4, gramatura 160/m², białość CIE 161, opak 250 ark.
na: Papier, format A4, gramatura 160/m², białość min. CIE 161, opak 250 ark.
Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Ponadto z uwagi na jej zakres i charakter nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.
Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się:
- Załącznik A i B do Formularza oferty – po zmianach z dnia 18.11.2019r.
uwzględniający dokonane zmiany.