Załącznik opublikowano: 2019-11-21
Kraków dnia 21.11.2019r.
Sprawa znak: 141.2711.88.2019
Nr wew. pisma: 141.2711.88.2019/4
wg rozdzielnika
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 620296-N-2019 z dnia 08.11.2019r. oraz zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 540244603-N-2019 z dnia 14.11.2019r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, żew przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie nr 12:
W SIWZ w punkcie 1.6.10 wymagacie Państwo raportów w wersji elektronicznej, natomiast w treści umowy w § 1 ust. 5 wymagacie Państwo raportów w wersji elektronicznej i papierowej. Czy w trosce o ochronę środowiska zgodzicie się Państwo na wysyłanie raportów tylko w wersji elektronicznej?
Odpowiedź nr 12:
Po przeanalizowaniu Państwa pytania Zamawiający przypomina, że SIWZ oraz umowa stanowią integralną część dokumentacji przetargowej, a ponadto Zamawiający informuje, że nie przychyla się do prośby Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.
Pytanie nr 13:
Czy Zamawiający zgodzi się, aby raporty wysyłane były najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych zamiast w ciągu dwóch dni roboczych. Do tworzenia tego typu raportów trzeba wyznaczyć osobę fizyczną u Wykonawcy. W związku z tym mogą pojawić się czynniki losowe typu zwolnienie lekarskie czy też urlop.
Odpowiedź nr 13:
Po przeanalizowaniu Państwa pytania Zamawiający informuje, że nie przychyla się do prośby Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapis SIWZ.
Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Ponadto z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.