Załącznik opublikowano: 2019-12-20
Sprawa znak: 141.2711.102.2019
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.102.2019/1
Kraków, dn. 20.12.2019r.
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), na opracowanie trzech scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, ogłoszonego w BZP pod numerem 636950-N-2019 z dnia 17.12.2019 r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:
Do Formularza oferty Zamawiający dodaje punkt:
13. Oświadczamy, że deklarujemy doręczenie faktur/y:
a) w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem doręczenia na adres: Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM przy ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, *
b) w formie elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres: ciem@cm-uj.krakow.pl (wskazany przez Zamawiającego), *
c) w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres PEF: 6750002236. *
* - niepotrzebne skreślić
W związku z dołożeniem punktu, zmianie ulega numeracja w Formularzu oferty:
(...)
13. Oświadczamy, że deklarujemy doręczenie faktur/y:
a) w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem doręczenia na adres: Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM przy ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, *
b) w formie elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres: ciem@cm-uj.krakow.pl (wskazany przez Zamawiającego), *
c) w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres PEF: 6750002236. *
* - niepotrzebne skreślić
14. Oświadczamy, iż wpłata wynagrodzenia powinna być dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy o numerze konta:
………………………………………………………………………………………………………………….………………*
* - należy odpowiednio wypełnić
15. Oświadczamy, iż jesteśmy/nie jesteśmy czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT)*.
* - niepotrzebne skreślić
16. Oświadczamy, iż właściwym dla Mnie/Nas Urzędem Skarbowym jest:…………………………………
* - należy odpowiednio wypełnić
17. Oświadczamy, iż osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji umowy będzie: ……………………………….… tel. ………………………………... adres email: …………………………………………………
18. Oferta zawiera ......... kolejno ponumerowanych stron.
19. Załączniki:
1. …….
2. …….
(...)
Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści SIWZ z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert i w jej wyniku nie zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się niżej wymieniony dokument, uwzględniający dokonane zmiany:
- Formularz oferty, po zmianach z dnia 20.12.2019r.