Załącznik opublikowano: 2020-01-17
Sprawa znak: 141.2711.79.2019 Kraków, dnia 17.01.2020r.
Nr wew. pisma: 141.2711.79.2019/7
Adresaci:
1. CLAR SYSTEM S.A.
ul. Janickiego 20
60-542 Poznań
adres e-mail: przetargi@clarsystem.pl
2. Konsorcjum firm:
DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum
ul. Zygmunta Słomińskiego 15/52, 00-195 Warszawa
Partner Medica Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5e, 59-220 Legnica
DGP Provider Sp. z o.o., ul. Środkowa 20, 59-220 Legnica
7 MG Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 14, 59-220 Legnica
SEBAN Sp. z o.o., ul. Jesionowa 9A, 40-159 Katowice
adres e-mail: p.czupak@dozorbud.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie wyłonienia Wykonawcy na wykonywanie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w Obiekcie Dydaktycznym Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie, ogłoszonego w dzienniku Urzędowym UE nr 2019/S 213-523298 z dnia 05.11.2019r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający - Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Nr 2 Konsorcjum firm; DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum, ul. Zygmunta Słomińskiego 15/52, 00-195 Warszawa; Partner Medica Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5e, 59-220 Legnica; DGP Provider Sp. z o.o., ul. Środkowa 20, 59-220 Legnica; 7 MG Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 14, 59-220 Legnica; SEBAN Sp. z o.o., ul. Jesionowa 9A, 40-159 Katowice, cena brutto: 2 071 873,44 zł.
Uzasadnienie:
Oferta Nr 2 Konsorcjum firm: DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum, ul. Zygmunta Słomińskiego 15/52, 00-195 Warszawa; Partner Medica Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5e, 59-220 Legnica; DGP Provider Sp. z o.o., ul. Środkowa 20, 59-220 Legnica; 7 MG Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 14, 59-220 Legnica; SEBAN Sp. z o.o., ul. Jesionowa 9A, 40-159 Katowice, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i zgodnie z kryteriami oceny wskazanymi w pkt. 13) SIWZ otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100,0000 pkt.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:
Oferta Nr 1 Wykonawcy CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20, 60-542 Poznań spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ, a w ocenie punktowej otrzymała łącznie 88,1126 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: cena oferty brutto – 95% (83,1126 pkt), kryterium: Aspekty społeczne – osoby niepełnosprawne zatrudnione przez cały okres wykonywania usługi w wymiarze pełnego etatu – 5% (5,0000 pkt).
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.
Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp, umowa może zostać zawarta po upływie 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. 12 433 27 28.