Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.1.2020

Załącznik opublikowano: 2020-01-21

 

Kraków dnia 21.01.2020r.

Sprawa znak: 141.2711.1.2020

Nr wew. pisma: 141.2711.1.2020/1

 

 

 

wg rozdzielnika

 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 503321-N-2020 z dnia 16.01.2020r.

 

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

 

Pytanie nr 1:

Czy Zamawiający zgodzi się dodać do formularza ofertowego kolumnę z ceną jednostkową netto? Większość Wykonawców jest płatnikami VAT i faktury są wystawiane od kwoty netto. Czy w związku z tym Zamawiający uzna powstałe ewentualne groszowe różnice pomiędzy zamówieniem a fakturą?

Odpowiedź nr 1:

Po przeanalizowaniu Państwa pytania Zamawiający informuje, że nie przychyla się do prośby Wykonawcy o dodanie do formularza kalkulacji cenowej kolumny z ceną netto, gdyż zgodnie z treścią SIWZ wymagane jest wskazanie wartości brutto oraz stawki należnego podatku od towarów i usług VAT. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie dopuszcza groszowych rozbieżności pomiędzy zamówieniem a fakturą.

Zamawiający wskazuje również, iż zgodnie z obowiązującą definicją ceną oferty jest wartość brutto, czyli z należnym podatkiem od towarów i usług VAT. Ponadto zgodnie z zapisami SIWZ do oceny i porównania ofert przyjmowanie są wartości brutto, jak też koszt ponoszony w związku z realizacją zamówienia jest również w wartościach brutto. Dlatego też, Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

 

Pytanie nr 2:

Pozycja 3.

Proszę o zmianę parametrów białości  na min. CIE 161 tak jak to miało miejsce we wcześniejszym przetargu. Obecnie żaden papier nie spełnia parametrów które wskazał Zamawiający.

Odpowiedź nr 2:

Przychylając się do prośby Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę parametru papieru na min. CIE 161.

Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

 

W Załączniku A do Formularza oferty, poz. 3

z: Papier, format A4, gramatura 160/m² +/- 4, białość CIE 161 +/- 4, opak 250 ark.

na: Papier, format A4, gramatura 160/m², białość min. CIE 161, opak 250 ark.

 

 

Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się:

- Załącznik A do Formularza oferty – po zmianach z dnia 21.01.2020r.

uwzględniający dokonane zmiany.

 

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Ponadto z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.

 


Powrót