Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy na dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia meblowego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum oraz Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.106.2019

Załącznik opublikowano: 2020-02-05

Sprawa znak: 141.2711.106.2019

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.106.2019/1

Kraków, dnia 05 luty 2020r.

 

według rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANA TREŚCI SIWZ I OGŁOSZENIA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.), na wyłonienie Wykonawcy na dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia meblowego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum oraz Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie zlokalizowanych przy ul. Medycznej 7 w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2020/S 009-015754 z dnia 14.01.2020r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

PYTANIE NR 1 z dnia 27.01.2020r.:

Dzień Dobry,
Czy Zamawiający dopuści w miejscach, w których podaje w opisie przedmiotu zamówienia, doklejkę z tworzywa sztucznego o grubości 2mm z zastosowaniem technologii laserowej bez użycia klejów termotopliwych, aby Wykonawca zastosował obrzeże PCV o gr. 2 mm wykonane w technologii kleju na gorąco?

ODPOWIEDŹ nr 1:

Nie, Zamawiający nie przychyla się do prośby Wykonawcy i nie dopuszcza w miejscach, których podaje w opisie przedmiotu zamówienia,  „obrzeży PCV o gr. 2 mm wykonanych w technologii kleju na gorąco.” Zamawiający uważa, że zastosowanie kleju na gorąco, zamiast technologii laserowej, znacząco wpłynie na estetykę wykonania oraz jakość mebli. Zamawiający wybrał kolorystykę płyty meblowej w jasnej tonacji. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, że  klej przy jasnych kolorach jest widoczny pomiędzy doklejką w postaci ciemniej linii, która jest nieestetyczna a tym samym nieakceptowalna przez Zamawiającego. W opinii Zamawiającego technologia laserowa lepiej chroni meble przed wilgocią. 

PYTANIE NR 2 z dnia 28.01.2020r.:

Czy dopuszczają Państwo grubość blatu półki pod klawiaturę 18mm? W wymogach SIWZ przy biurkach do Biblioteki wpisana jest grubość półki 15mm, a takiej grubości płyty na rynku nie ma.

ODPOWIEDŹ nr 2:

TAK, Zamawiający przychyla się do prośby Wykonawcy i dopuszcza grubość blatu półki pod klawiaturę 18 mm  przy biurkach zamawianych do Biblioteki Medycznej UJ CM. Zamawiający dokonuje zmiany w załączniku nr 1A  do SWIZ opis przedmiotu zamówienia dla Biblioteki Medycznej UJ CM, w przedmiotowym zakresie. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

 

PYTANIE NR 3 z dnia 28.01.2020r.:

Czy wykonane są wzmocnienia w ścianach pod szafki wiszące w aneksach kuchennych, szafka do sal ALS oraz w zestawach do pomieszczenia 1.08?

ODPOWIEDŹ nr 3:

TAK, Zamawiający informuje, że  wykonano wzmocnienia ścian pod szafki  wiszące: w aneksach kuchennych oraz zestawach do pomieszczenia 1.08. Zamawiający informuje, że wykonano wzmocnienie ścian w miejscach występowania zestawów ALS zgodnie z projektem architektury dotyczącym pomieszczeń nr 0.50, 1.08, 1.11, 1.13, 1.15, 1.17, 1.21, 1.22, 1.23, 1.24, 1.25.

Natomiast w przypadku pomieszczeń nr 0.43, 0.47 i 0.48 Zamawiający informuje, że w tych pomieszczeniach nie wykonano wzmocnienia ścian w miejscach występowania zestawów ALS. W tym przypadku należy użyć kotew typu „molly” lub równoważne.

 

PYTANIE NR 4 z dnia 28.01.2020r.:

W regałach bibliotecznych wpisana jest wysokość regałów 227cm. Podczas wczorajszej wizji lokalnej w jednym z pokojów szafki się nie zmieszczą. Czy dopuszczają Państwo zmianę wysokości regałów bibliotecznych do wysokości 225cm, tak by się zmieściły?

ODPOWIEDŹ nr 4:

Zamawiający informuje, że w opisie przedmiotu zamówienia dla Biblioteki Medycznej UJ CM - załącznik nr 1A do SIWZ,  podana  została wysokość regałów bibliotecznych 227 cm oraz zapis, że Zamawiający dopuszcza tolerancję dotyczącą wymiarów +/- 2%. Zmiana wysokości regałów bibliotecznych z 227 cm na wysokość 225 cm, mieści się w granicach tolerancji, podanej przez Zamawiającego.

 

PYTANIE NR 5 z dnia 28.01.2020r.:

Czy podczas montażu mebli będzie można korzystać z windy?

ODPOWIEDŹ nr 5:

Tak, Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z wind, pod warunkiem zabezpieczenia wind przez Wykonawcę przed uszkodzeniem, bądź zniszczeniem podczas transportu mebli na inne piętra oraz pod warunkiem przyjęcia przez Wykonawcę odpowiedzialności za ewentualne zniszczenia, bądź uszkodzenia wind.

 

Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

 

pkt. 13) ppkt. 4.7 SIWZ na następujące brzmienie:

(...)

Sposób złożenia „próbek”:

1)Zamawiający wyznacza 3 terminy, w których Wykonawcy mogą dostarczyć próbki:

a)termin 1: do budynku zlokalizowanego przy ul. Grzegórzeckiej 20, 31-531 Kraków (pokoje nr 6 i 13), w dniu 19.02.2020r., w godzinach 9:00 – 13:00

b)termin 2: do budynku zlokalizowanego przy ul. Grzegórzeckiej 20, 31-531 Kraków (pokoje 6 i 13), w dniu 20.02.2020r. w godzinach 9:00 – 13:00

c)termin 3: do budynku zlokalizowanego przy ul. Grzegórzeckiej 20, 31-531 Kraków (pokoje 6 i 13), w dniu 21.02.2020r. w godzinach 9:00 – 12:00.

(...)

 

pkt. 11) ppkt. 1 i 20 SIWZ na następujące brzmienie:

  1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym

    na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/,  do dnia 21.02.2020r. do godz. 13:00.

    (...)

    20.          Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 21.02.2020r. o godz. 13:00 za pośrednictwem Platformy
    w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pokój nr 246, II piętro.

    (...)

    pkt 28) do Formularza oferty Zamawiający dodaje punkt:

    19. Oświadczam/y, iż wpłata wynagrodzenia powinna być dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy o numerze konta:

    ………………………………………………………………………………………………………………….………………*

    * - należy odpowiednio wypełnić

    W związku z dołożeniem punktu, zmianie ulega numeracja w Formularzu oferty:

    (...)

    20. Oferta zawiera ......... kolejno ponumerowanych stron.

     

    Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi na pytania i zmiany treści SIWZ z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert i w ich wyniku w związku z art. 12a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:

    - Formularz oferty po zmianach z dnia 05.02.2020r.

    - ZAŁĄCZNIK 1A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla Biblioteki Medycznej UJ CM, po zmianie z dnia 05.02.2020r.

     

    Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

     

     


Powrót