Załącznik opublikowano: 2020-03-09
Sprawa znak: 141.2713.2.2020
Nr wew. pisma: 141.2713.2.2020/1
Kraków, dnia 09.03.2020r.
według rozdzielnika
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki prowadzone w trybie procedury ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na podstawie art. 469 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 85 z późn. zm.) w zw. z art. 4d ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r.,poz. 1145 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy specjalistycznych zestawów ELISA do oznaczeń ilościowych białek dla Kliniki Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Instytutu Kardiologii Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum zlokalizowanej przy ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego i zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej pod nr 141.2713.2.2020 w dniu 03.03.2020r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
PYTANIE NR 1 z dnia 06.03.2020r.:
Dotyczy Część 2 i 3
Zgodnie z § 5 ust.4 Umowy Zamawiający wskazał, że :
„ W okresie gwarancji Wykonawca na podstawie reklamacji zgłoszonej na piśmie (e-mailowo na adres………………………………..) zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany przedmiotu umowy na produkt nowy, wolny od wad, na swój koszt w terminie do 28 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia wady/reklamacji przez Zamawiającego.”.
Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę § 5 ust.4 Umowy i zastąpienia go procedurą rozpatrzenia reklamacji, zgodnie z którą Wykonawca będzie zobligowany do:
przyjęcia zgłoszenia reklamacji,
potwierdzenia otrzymania zgłoszenia reklamacji,
zbadania i rozpatrzenia reklamacji,
podjęcia działań będących wynikiem tego rozpatrzenia,
bez narzucania Wykonawcy, że w każdym wypadku musi dojść do wymiany towaru.
Wykonawca zwraca uwagę, że niezgodności jakościowe mogą być wynikiem nieprawidłowego działania lub zaniechania po stronie Zamawiającego ( np. niewłaściwego przechowywania, nieprawidłowej procedury, działania niezgodnego z zaleceniami producenta itp.) – takie sytuacje nie powinny obciążać Wykonawcy.
Odpowiedź nr 1:
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgodny na proponowaną zmianę. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy Ogłoszenia w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający informuje, iż powyższa odpowiedź stanowi integralną część Ogłoszenia.
Pozostałe zapisy Ogłoszenia w tym również termin składania i otwarcia ofert, pozostają bez zmian.