Załącznik opublikowano: 2020-03-23
Polska-Kraków: Spektrometry masy
2020/S 058-138605
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Wyłonienie Wykonawcy na dostawę wysokorozdzielczego spektrometru masowego typu q-TOF w formie 36-miesięcznego najmu, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A1, A2 i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3 SIWZ.
Katedra Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na dostawę wysokorozdzielczego spektrometru masowego typu q-TOF w formie 36 miesięcznego najmu, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego –Collegium Medicum w Krakowie.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje najem, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację (w tym: gazy techniczne oraz inne elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia spektrometru dostarcza Wykonawca), uruchomienie, przeprowadzenie testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ, autoryzowany serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług serwisowych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie dwóch szkoleń: szkolenie minimum 2-dniowe z zakresu obsługi urządzenia dla 4 osób, minimum 15 godzin zegarowych, w siedzibie użytkownika, tj. Katedrze Farmakologii UJ CM w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia oraz dodatkowego szkolenia aplikacyjnego z zakresu technologii data independent acquisition (DIA) – szkolenie minimum 2-dniowe dla 4 osób, minimum 15 godzin zegarowych, w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Farmakologii UJ CM w terminie do 6 miesięcy od daty zakończenia instalacji i przekazania urządzenia do eksploatacji.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenie (system), nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik B do formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.4. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
1.5. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.6. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez użytkownika, tj. Katedry Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków, POLSKA.
1.7. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.8. Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 9 grudnia 2019 r. pod adresem: Katedra Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków, POLSKA, pokój 3.04 o godzinie 10.00.
1.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.11. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019 r. poz. 155), potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności).
1.12. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje w szczególności:
1.12.1. dostawę wraz z transportem na koszt Wykonawcy, przy czym dostawa odbędzie się do pomieszczeń wskazanych przez użytkownika w godzinach wskazanych w pkt 3) 1.6 SIWZ pod adres: Katedra Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków, POLSKA;
1.12.2. wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, ustawienie, instalację (gazy techniczne oraz inne elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia spektrometru dostarcza Wykonawca), uruchomienie przedmiotu zamówienia i przeprowadzenie testów potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ;
1.12.3. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie przedmiotu umowy w okresie do daty odbioru przedmiotu umowy.
Zakres zamówienia objętego prawem opcji obejmuje przedłużenie umowy najmu dostarczonego urządzenia (systemu) na okres kolejnych 36 miesięcy na warunkach i zgodnie z wymaganiami jak dla zamówienia podstawowego.
Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia:
a) dostawa z montażem, instalacją, uruchomieniem i przeprowadzeniem testów w terminie do 56 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy;
b) okres najmu dla zamówienia podstawowego 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu najmu w użytkowanie;
c) okres najmu dla zamówienia objętego prawem opcji 36 m-cy od daty upływu okresu najmu zam. podst.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Wyłonienie Wykonawcy na dostawę wysokorozdzielczego spektrometru masowego typu q-TOF w formie 36-miesięcznego najmu, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Wartość zamówienia podstawowego wynosi 1 521 936,00 PLN netto.
Wartość zamówienia opcji wynosi 790 236,00 PLN netto.
Wartość razem za zamówienie podstawowe i opcje wynosi 2 312 172,00 PLN netto.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl