Załącznik opublikowano: 2020-05-26
Polska-Kraków: Inkubatory
2020/S 101-243968
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa bioreaktora z pompami do hodowli komórkowych w systemie zamkniętym
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na dostawę bioreaktora z pompami do hodowli komórkowych w systemie zamkniętym w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych”, akronim Circulate, umowa nr: Strategmed2/265761/10/NCBR/2015.
Zakład Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, POLSKA.
Dostawa bioreaktora z pompami do hodowli komórkowych w systemie zamkniętym w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych”, akronim Circulate, umowa nr: Strategmed2/265761/10/NCBR/2015.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę bioreaktora z pompami do hodowli komórkowych w systemie zamkniętym wraz transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, ustawieniem, instalacją i uruchomieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz świadczenie usług gwarancyjnych.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane zawiera załącznik A do SIWZ stanowiący integralną część SIWZ.
1.3. Zmawiający dopuszcza przedmiot zamówienia używany, przy czym wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku i w pełni sprawny.
1.4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia 1-dniowego szkolenia (min. 5 godzin zegarowych) dla 5 osób, z zakresu obsługi sprzętu w siedzibie użytkownika (tj. Zakładzie Transplantologii, Katedrze Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydziału Lekarskiego UJ CM), w terminie uzgodnionym z użytkownikiem.
1.5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. * Warunek dodatkowo punktowany.
1.6. Zamawiający wymaga świadczenia przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji przedmiotu zamówienia w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta oraz w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych w roku – zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie mniej niż 1 na rok (przy czym ostatni ww. przegląd nastąpi w okresie do 30 dni kalendarzowych przed okresem upływu gwarancji). Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. zastawy kalibracyjne, czy inne materiały zużywalne, odczynniki) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca).
1.7. Zamawiający wymaga świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. Czas reakcji serwisu lub zdalne zdiagnozowanie przyczyn awarii do 48 godzin w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy); od momentu zgłoszenia wysłania faksu lub e-maila z informacją o usterce.
1.8. Zamawiający wymaga aby czas naprawy w okresie gwarancyjnym wynosił do 12 dni roboczych od chwili zgłoszenia usterki.
2. Szczegółowe zapisy realizacji przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne oraz funkcjonalne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych oraz funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Dostawa bioreaktora z pompami do hodowli komórkowych w systemie zamkniętym
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Całkowita wartość zamówienia (bez VAT): 286 090,00 PLN.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku, gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku, gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17) SIWZ.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl