Załącznik opublikowano: 2020-09-17
Sprawa znak: 141.2711.33.2020
Nr. wew. pisma: 141.2711.33.2020/15
Kraków, dnia 17.09.2020r.
Adresaci:
1.Simedu Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, e-mail: p.zawadzka@simedu.pl
2.Laerdal Medical Poland Sp. z o.o., ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice, e-mail: lmp@laerdal.com
3.Reago Training Sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa, e-mail: przetargi@reago.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie w ramach realizacji projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2020/S 114-276100 z dnia 15.06.2020r.
ZAWIADOMIENIE
o uchyleniu rozstrzygnięcia (wyniku) postępowania w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia
Szanowni Państwo,
W związku z uzyskaniem nowych informacji, które mogą mieć wpływ na ocenę ofert w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia,
a w konsekwencji na podjętą decyzję, Zamawiający zawiadamia, iż uchyla rozstrzygnięcie (wynik) postępowania z dnia 09.09.2020r., w którym za najkorzystniejszą w zakresie części 1 wybrano ofertę firmy Simedu Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra.
Dlatego też, Zamawiający informuje, iż unieważnia czynność wyboru oferty najkorzystniejszej i przystępuje do ponownego badania i oceny oferty. Niezwłocznie po zakończeniu stosownych czynności zostaną Państwo powiadomieni o ponownym rozstrzygnięciu (wyniku) postępowania w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia.