Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy zamrażarek niskotemperaturowych (-86oC) pionowych, pojemność powyżej 600L – 2 sztuki oraz zamrażarki (-20oC do -40oC) pionowej – 1 sztuka, dla Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94. Sprawa znak: 141.2713.14.2020

Załącznik opublikowano: 2020-11-27

Sprawa znak: 141.2713.14.2020

Nr wew. pisma: 141.2713.14.2020/8

Kraków, dnia 27.11.2020r.

 

Adresaci:

1)FROST Tomasz Jankowski, ul. Dobra 9, 05-092 Łomianki, e-mail: tbj@frost.com.pl

2)SANLAB J. Kaczorek, M. Bińczak Sp. j. ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, e-mail: office@sanlab.pl

3) KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, e-mail: kendrolab@kendrolab.pl

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (tekst jedn.: Dziennik Ustaw 2019r, poz. 1843 z poźn. zm.) w zakresie sprzedaży i dostawy  zamrażarek niskotemperaturowych (-86oC) pionowych, pojemność powyżej 600L – 2  sztuki oraz zamrażarki (-20oC do -40oC) pionowej – 1 sztuka, dla Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94, ogłoszonego w BZP pod nr 600278-N-2020 z dnia 21.10.2020r. 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Pzp, w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza, została wybrana oferta firmy: SANLAB J. Kaczorek, M. Bińczak Sp. j. ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, cena brutto: 175 186,20 zł.

Uzasadnienie:

Oferta  firmy SANLAB J. Kaczorek, M. Bińczak Sp. j. ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, jest najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała: 100,0000 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 40% (40,0000 pkt); gwarancja – 5% (5,0000 pkt); parametry techniczno-użytkowe – 55% (55,0000 pkt)).

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:

Oferta  firmy FROST Tomasz Jankowski, ul. Dobra 9, 05-092 Łomianki, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała: 95,0628 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 40% (35,0628 pkt); gwarancja – 5% (5,0000 pkt); parametry techniczno-użytkowe – 55% (55,0000 pkt)).

Oferta  firmy KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała: 68,7816 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 40% (38,3928 pkt); gwarancja – 5% (0,1388 pkt); parametry techniczno-użytkowe – 55% (30,2500 pkt)).

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

 

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa, może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 




Powrót