Załącznik opublikowano: 2020-12-23
Ogłoszenie nr 510554535-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek z zakresu nauczania pediatrii – postępowanie diagnostyczno- terapeutyczne z pacjentem z podejrzeniem zaburzeń odporności
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1614.67
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Anna Szaflarska
Email wykonawcy: miszafla6@wp.pl Adres pocztowy: ul. Laskowa 11c Kod pocztowy: 30-852 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek z zakresu nauczania pediatrii – wymioty, hipotonia, śpiączka u 3- dniowego noworodka - diagnostyka hiperamonemii
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1643.33
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Mateusz Jagła
Email wykonawcy: mateusz.jagla@uj.edu.pl Adres pocztowy: ul. Źródlana 22 Kod pocztowy: 30-698 Miejscowość: Lusina Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek z zakresu nauczania pediatrii – diagnostyka wymiotów z hipotonią
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1557.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Samek - Sasko
Email wykonawcy: agnieszkasamek12@gmail.pl Adres pocztowy: ul. Przewóz 36B/95 Kod pocztowy: 30-716 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek z zakresu nauczania pediatrii – diagnostyka różnicowa zapalenia stawów
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1523.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Marta Olszewska
Email wykonawcy: martaolszewska.kr@gmail.com Adres pocztowy: ul. Kordiana 33/100 Kod pocztowy: 30-653 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek - postępowanie w migotaniu przedsionków
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1666.67
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Pers Lekarz
Email wykonawcy: michal.pers@gmail.com Adres pocztowy: ul. Bociana 6C Kod pocztowy: 31-231 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek - rozpoznawanie i postępowanie w częstoskurczach zagrażających życiu z perspektywy lekarskiej
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1666.67
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Pers
Email wykonawcy: michal.pers@gmail.com Adres pocztowy: ul. Bociana 6C lok. 91 Kod pocztowy: 31-231 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek - poszukiwanie przyczyn wstrząsu u osoby po urazie wielonarządowym.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2316.67
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Górecki Tomasz Ratownictwo Medyczne, Kursy, Szkolenia Tomasz Górecki
Email wykonawcy: tomaszgorecki@mac.com Adres pocztowy: Leśna 12/19 Kod pocztowy: 58-530 Miejscowość: Kowary Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek - rozpoznawanie i postępowanie w częstoskurczach zagrażających życiu z perspektywy pielęgniarki SOR/OIT.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2000.55
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Aurelia Sega Indywidualna Praktyka Pielęgniarska
Email wykonawcy: aureliasega@wp.pl Adres pocztowy: ul. Lubostroń nr 25 lok 3 Kod pocztowy: 30-383 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |