Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2713.20.2020

Załącznik opublikowano: 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398549-N-2021 z dnia 08.01.2021 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614880-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2713.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do Formularza oferty: 2.1 Usługa polega na przeprowadzeniu serwisowania systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X produkcji firmy Sophion Bioscience, będącego w posiadaniu Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego UJ CM w Krakowie (ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków), zakupionego w 2014 roku w ramach inwestycji służących potrzebom badań naukowych realizowanego i finansowanego z „Funduszu Nauki i Technologii Polskiej”, a obejmuje między innymi następujące czynności: 2.2.1 przyjazd osoby posiadającej niezbędną wiedzę i kwalifikacje oraz dokonanie wszelkich niezbędnych czynności serwisowych, zalecanych przez producenta urządzenia do jego prawidłowego funkcjonowania i poprawności działania systemu, 2.2.2 aktualizację oprogramowania QPatch Assay Software, wymianę poszczególnych części układu dozującego urządzenia i jego kalibrację (pipety, rurki teflonowe, złączki, filtry, przewody odpływowe), serwis układu wzmacniającego i próżniowego, serwis części dozującej (tzw. robot), serwis skanera kodów kreskowych, kalibracja pomp oraz specjalistycznych części (bad of nails, gold pins, manifold), obsługa bazy danych. 2.2 Wymagania dotyczące usług serwisowania: 2.2.1 Wykonawca musi dysponować niezbędnym sprzętem do przeprowadzenia czynności serwisowych według zaleceń producenta, 2.2.2 do realizacji usługi Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczę pracowników gwarantującą należyte wykonanie usługi, 2.2.3 osoba skierowana do realizacji zamówienia i świadcząca usługę serwisową w ramach niniejszego zamówienia musi posiadać autoryzację, certyfikat lub inny dokument albo oświadczenie producenta sprzętu, tj. firmy Sophion Bioscience, uprawniające do serwisu systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, 2.2.4 realizacja usługi możliwa będzie wyłącznie w obecności pracowników Katedry Farmakobiologii Wydziału Farmaceutycznego, zaangażowanych w realizację projektu, od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 -18:00. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50410000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 10. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 10.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy 1 osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osobę będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 10.2 Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia – koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia. 10.3 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 10.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i wzorze umowy. 10.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę będącą pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. 10.5 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 10.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 10.1 na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50410000-2
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 49900.00
Waluta EURO
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Sophion Bioscience A/S
Email wykonawcy: sales@sophion.com
Adres pocztowy: Baltorpvej 154
Kod pocztowy:
Miejscowość: 2750 Ballerup
Kraj/woj.: Dania

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
Skrót literowy nazwy państwa: DK
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49900.00
Waluta: EURO
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 


Powrót