Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterdziestej trzeciej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.69.2020.

Załącznik opublikowano: 2021-01-22

Ogłoszenie nr 510407369-N-2021 z dnia 22.01.2021 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterdziestej trzeciej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614109-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540240906-N-2020; 540530084-N-2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterdziestej trzeciej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.69.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterdziestej trzeciej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty zawiera Załącznik A do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 3.1 Dostęp do książek w wersji elektronicznej na platformie elibrary.com.pl lub równoważnej obsługiwanej przez Wykonawcę. Szczegółowy wykaz tytułów książek zawiera Załącznik A do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty. 3.2 Dostęp do książek w wersji elektronicznej będzie przysługiwać wszystkim upoważnionym użytkownikom, będzie nielimitowany, bez ograniczeń czasowych (24/h) i bez ograniczenia liczby jednoczesnych dostępów, przy czym liczba Upoważnionych Użytkowników i adresy IP Zamawiającego wskazane zostały w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. Na potrzeby niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmuje, że Upoważnionymi Użytkownikami są studenci Zamawiającego oraz osoby zatrudnione przez Zamawiającego (w tym stali, tymczasowi oraz uczestniczący w wymianie naukowej pracownicy naukowi Zamawiającego), przy czym uprawnionymi do korzystania z dostępu do kolekcji książek elektronicznych w czytelni Biblioteki Medycznej UJ CM są także inne osoby niż wyżej wymienione. 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowany dostęp do innej platformy musi posiadać, co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. 3.4 Zamawiający dopuszcza równoważność w zakresie platformy elektronicznej. Wymagania dotyczące platformy elektronicznej: 3.4.1 Wykonawca umożliwi Upoważnionym Użytkownikom tworzenie na platformie spersonalizowanych kont, na których będą oni mogli przechowywać zaznaczone treści i wybrane tytuły; 3.4.2 Upoważniony Użytkownik będzie mógł: a) uzyskiwać dostęp, wyszukiwać, przeszukiwać i przeglądać dostępne tytuły, b) zaznaczać fragmenty tekstu, c) wprowadzać i eksportować własne notatki, d) drukować (do 5% treści poszczególnego tytułu w ciągu 24 h) i przechowywać wyłącznie dla własnych celów danego Upoważnionego Użytkownika poszczególne pozycje, e) umieszczać odnośniki do książek na stronach intranetowych i internetowych Zamawiającego, w elektronicznych zbiorach materiałów przeznaczonych do poszczególnych kursów, w ramach systemów zarządzania zasobami i kursami, oraz na stronach wykładowców, pod warunkiem, że forma takich odnośników i/lub oświadczeń dołączonych do tych odnośników zostanie w razie potrzeby zmieniona zgodnie z uzasadnionymi wymaganiami Wykonawcy. 3.4.3 Zamawiający będzie miał dostęp do raportów z danymi na temat wykorzystania tytułów, które na wezwanie Zamawiającego będą udostępniane co kwartał bibliotekarzom/administratorom mailem, wyłącznie dla celów wewnętrznych. Dane statystyczne będą zawierały liczbę miesięcznych otwarć danego tytułu, podsumowanie roczne wejść oraz procentowy wzrost w stosunku rocznym. Dostawcy lub inne strony trzecie zaangażowane przez Zamawiającego mogą uzyskać dostęp do takich raportów wyłącznie za wyraźną pisemną zgodą Wykonawcy i tylko dla celów analizy korzystania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie miał prawo wycofać dowolny tytuł w dowolnym czasie w sytuacjach uzasadnionych prawem autorskim. Za każdy dzień braku dostępu do książki Zamawiającemu będzie przysługiwać kwota w wysokości 1/365 opłaty za daną książkę. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniku A do SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania i otwarcia ofert. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - od 1 do 43 części zamówienia, czyli poszczególnych tytułów, przy czym każdy tytuł odpowiada jednej części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72320000-4
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dotyczy części od 1 do 43
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 97838.64
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Edra Urban & Partner Sp. z o.o. ul. Kościuszki 29
Email wykonawcy: biuro@edraurban.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 29
Kod pocztowy: 50-011
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 102721.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102721.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102721.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
NFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM: Edra Urban & Partner Sp. Z o.o. ul. Kościuszki 29, 50-011 Wrocław za łączną kwotę 102 721,50 zł, w tym: część 1 przedmiotu zamówienia: 509,25 zł brutto część 2 przedmiotu zamówienia: 1 970,85 zł brutto część 3 przedmiotu zamówienia: 2 096,85 zł brutto część 4 przedmiotu zamówienia: 2 096,85 zł brutto część 5 przedmiotu zamówienia: 2 096,85 zł brutto część 6 przedmiotu zamówienia: 4 214,70 zł brutto część 7 przedmiotu zamówienia: 4 214,70 zł brutto część 8 przedmiotu zamówienia: 541,80 zł brutto część 9 przedmiotu zamówienia: 3 118,50 zł brutto część 10 przedmiotu zamówienia: 4 660,95 zł brutto część 11 przedmiotu zamówienia: 5 532,45 zł brutto część 12 przedmiotu zamówienia: 3 286,50 zł brutto część 13 przedmiotu zamówienia: 1 350,30 zł brutto część 14 przedmiotu zamówienia: 2 298,45 zł brutto część 15 przedmiotu zamówienia: 1 472,10 zł brutto część 16 przedmiotu zamówienia: 1 620,15 zł brutto część 17 przedmiotu zamówienia: 2 001,30 zł brutto część 18 przedmiotu zamówienia: 5 364,45 zł brutto część 19 przedmiotu zamówienia: 544,95 zł brutto część 20 przedmiotu zamówienia: 3 286,50 zł brutto część 21 przedmiotu zamówienia: 1 078,35 zł brutto część 22 przedmiotu zamówienia: 4 137,00 zł brutto część 23 przedmiotu zamówienia: 2 596,65 zł brutto część 24 przedmiotu zamówienia: 3 460,80 zł brutto część 25 przedmiotu zamówienia: 2 098,95 zł brutto część 26 przedmiotu zamówienia: 1 044,75 zł brutto część 27 przedmiotu zamówienia: 1 990,80 zł brutto część 28 przedmiotu zamówienia: 2 735,25 zł brutto część 29 przedmiotu zamówienia: 5 975,55 zł brutto część 30 przedmiotu zamówienia: 1 261,05 zł brutto część 31 przedmiotu zamówienia: 1 261,05 zł brutto część 32 przedmiotu zamówienia: 1 387,05 zł brutto część 33 przedmiotu zamówienia: 1 387,05 zł brutto część 34 przedmiotu zamówienia: 770,70 zł brutto część 35 przedmiotu zamówienia: 2 987,25 zł brutto część 36 przedmiotu zamówienia: 1 244,25 zł brutto część 37 przedmiotu zamówienia: 5 975,55 zł brutto część 38 przedmiotu zamówienia: 1 650,60 zł brutto część 39 przedmiotu zamówienia: 1 644,30 zł brutto część 40 przedmiotu zamówienia: 1 685,25 zł brutto część 41 przedmiotu zamówienia: 856,80 zł brutto część 42 przedmiotu zamówienia: 1 781,85 zł brutto część 43 przedmiotu zamówienia: 1 432,20 zł brutto
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót