Załącznik opublikowano: 2021-02-02
Sprawa znak: 141.2713.26.2020
Nr wew. pisma: 141.2713.26.2020/4
Kraków, dnia 02.02.2021r.
Adresaci:
1) Labsystem s.c. Ewa Superata, Mariusz Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 34-416 Kraków, biuro@labsystem.pl
2) KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, e-mail: kendrolab@kendrolab.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw 2019r, poz. 1843 z poźn. zm.), w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem medycznej szafy mroźniczej do przechowywania osocza i krioprecypitatu, zamrażarki niskotemperaturowej do -860C i medycznej szafy chłodniczej do przechowywania krwi i preparatów krwiopochodnych wraz z bezprzewodowym system monitoringu temperatury dla 3 urządzeń dla Katedry Biochemii Klinicznej UJCM, Zakład Diagnostyki w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 773025-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Pzp, w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza, została wybrana oferta firmy: Labsystem s.c. Ewa Superata, Mariusz Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 34-416 Kraków, cena brutto: 79 443,00 zł.
Uzasadnienie:
Oferta firmy Labsystem s.c. Ewa Superata, Mariusz Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 34-416 Kraków, jest najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała: 100,0000 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 50% (50,0000 pkt); parametry techniczno-użytkowe – 50% (50,0000 pkt)).
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:
Oferta firmy KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała: 37,1312 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 50% (32,1312 pkt); parametry techniczno-użytkowe – 50% (5,0000 pkt)).
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa, może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.