Załącznik opublikowano: 2021-03-05
Polska-Kraków: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2021/S 045-111005
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie dla UJ CM – IDUB
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają załączniki A i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.2. zamówienie w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16 grudnia 2019 r.
Część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.
Dostawa do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków.
3) Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają załączniki A i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.2. Zamówienie w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16 grudnia 2019 r.
1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (pracownika Sekcji Aparatury) protokołu dostawy urządzenia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych;
b) dostawę do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków;
c) zakup i dostawę fabrycznie nowych urządzeń, nieużywanych, niepowystawowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 roku według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
— część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.,
— część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.;
d) przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia (łącznie min. 12 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 1 części przedmiotu zamówienia;
e) przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 2 części przedmiotu zamówienia;
f) aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji bez dodatkowych opłat w okresie gwarancji;
g) zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta(-ów) lub autoryzowany serwis producenta(-ów) w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia;
h) udzielenie minimum 12-miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru *parametr dodatkowo punktowany. Dodatkowo jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca / serwis producenta / autoryzowany serwis dostarczył nowe urządzenie lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu umowy nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. W przypadku trzeciej usterki tego samego elementu przedmiotu umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zaistniałym fakcie.
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.
Część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.
Dostawa do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków.
3) Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają załączniki A i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.2. Zamówienie w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16 grudnia 2019 r.
1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (pracownika Sekcji Aparatury) protokołu dostawy urządzenia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych;
b) dostawę do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków;
c) zakup i dostawę fabrycznie nowych urządzeń, nieużywanych, niepowystawowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 roku według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
— część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.,
— część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.;
d) przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia (łącznie min. 12 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 1 części przedmiotu zamówienia;
e) przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 2 części przedmiotu zamówienia;
f) aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji bez dodatkowych opłat w okresie gwarancji;
g) zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta(-ów) lub autoryzowany serwis producenta(-ów) w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia;
h) udzielenie minimum 12-miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru *parametr dodatkowo punktowany. Dodatkowo jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca / serwis producenta / autoryzowany serwis dostarczył nowe urządzenie lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu umowy nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. W przypadku trzeciej usterki tego samego elementu przedmiotu umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zaistniałym fakcie.
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do części 2 przedmiotu zamówienia
30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);
a) przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100);
b) przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O. Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2713.18.2020 część ...
4. Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzorów załączonych do SIWZ, a także wypełnione Załączniki A i/lub B do formularza oferty, tj. tabele parametrów „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane”;
2) Załącznik C do formularza oferty, tj. informację o przetwarzaniu danych osobowych;
3) oświadczenie w formie jednolitego dokumentu europejskiego – JEDZ, wypełnione oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożone zgodnie z poniższymi zapisami w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (informacje zawarte w oświadczeniu JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu).
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.