Załącznik opublikowano: 2021-04-12
2021/BZP 00031020/01
Dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.soldea.pl/epz/epz/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4db2b9-80bb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031020/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12 15:15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1548023,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 4) 8. SWZ.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 92000000-1 usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.7. Podwykonawstwo.7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 7.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:8.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, w ramach jednego karnetu, możliwością skorzystania na terenie województwa małopolskiego z minimum 50 obiektów, w tym co najmniej 3 z basenami o długości minimum 25 m każdy, do których dostęp nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami w ramach karnetu. Przy czym, przez pojęcie obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. 8.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni możliwość korzystania z zajęć sportowo- rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze obejmującym miedzy innymi: zajęcia fitness, siłownia, sauna, taniec, joga, ścianka wspinaczkowa, lodowisko, grota solna i inne.8.3. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. 8.4. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo, dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie są nałożone bezpośrednio przez dany obiekt sportowo-rekreacyjny, limit czasowy korzystania z pojedynczej usługi nie może być krótszy niż 45 minut; chyba że charakter i rodzaj zajęć rekreacyjno-sportowych, jak również względy bezpieczeństwa wskazują na skrócenie czasu usługi (np. sauny).8.5. Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy tylko listę imion i nazwisk użytkowników w celu wykonania zamówienia.8.6. Karta wystawiana przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość użytkownika. Zamawiający nie dopuszcza innych form weryfikacji.8.7. Zamawiający przewiduje dostarczenie 870 karnetów dla pracowników korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy w stosunku do których Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum przewiduje dofinansowanie ceny brutto każdego karnetu w wysokości 50% (dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych).8.8. Jednocześnie Zamawiający przewiduje dostarczenie 80 karnetów dla osób towarzyszących korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy w stosunku do których Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum nie przewiduje dofinasowania. 8.9. Zamawiający informuje, że liczba 950 karnetów jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników tą formą rekreacji, mająca na celu określenie zakresu zamówienia oraz oszacowanie ceny oferty przez Wykonawcę.8.10. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z zajęć sportowo-rekreacyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego i zainteresowania pracowników. Pozostałe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1561648,9
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1561648,9
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1561648,9
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1561648,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2023-03-31
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy