Załącznik do ogłoszenia


Dostawa dwóch serwerów obliczeniowych oraz dwóch komputerów z monitorami na potrzeby realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych. Postępowanie 141.2713.13.2021

Załącznik opublikowano: 2021-07-20

2021/BZP 00120588/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

 
 

Dostawa dwóch serwerów obliczeniowych oraz dwóch komputerów z monitorami na potrzeby realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch serwerów obliczeniowych oraz dwóch komputerów z monitorami na potrzeby realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 4332730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch serwerów obliczeniowych oraz dwóch komputerów z monitorami na potrzeby realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95857dab-c36c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120588/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20 12:14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20-00 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum w dniu 16.12.2019r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072004/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2713.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299557,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy dwóch serwerów obliczeniowych oraz dwóch komputerów z monitorami na potrzeby realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i związanych z Wiekiem”, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20-00 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum w dniu 16.12.2019r.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ oraz zapisy w pkt. 5) 10. SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48820000-2 – Serwery.
8. Podwykonawstwo.
8.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
8.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
8.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
9. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
10.1 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej oraz pochodzącego z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce.
10.2 Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.
10.3 Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej dostawą.
10.4 W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z dowozem, wniesieniem, ustawieniem, przedmiotu zamówienia.
10.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
10.6 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
10.7 Dostawę sprzętu do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków.
10.8 Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu.
10.9 Dostawa musi się odbyć w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
10.10 Udzielenie gwarancji:
10.10.1 Serwery muszą być objęte serwisem gwarancyjnym producenta lub autoryzowanym serwisem gwarancyjnym przez okres 36 miesięcy, zgodnej z zapisami załącznika A do Formularza Oferty.
10.10.2 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowane stacje robocze, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru, zgodnej z zapisami załącznika A do Formularza Oferty.
10.10.3 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowane monitory, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru, zgodnej z zapisami załącznika A do Formularza Oferty.
10.11 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji, jeżeli będą one zalecane przez producenta przedmiotu zamówienia.
10.12 Zapisy związane z serwisem dla serwerów, monitorów i stacji roboczych zostały opisane szczegółowo w załączniku załączniku A do Formularza Oferty.
10.13 Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką, uruchomieniem sprzętu zastępczego ponosi Wykonawca.
10.14 W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego elementu przedmiotu zamówienia lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu zamówienia przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy na własny koszt w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zaistniałym fakcie.
10.15 Oferowany przedmiot zamówienia (serwery i ich części składowe, monitory oraz stacje robocze), muszą być oznakowane CE i posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE lub inny równoważny dokument.
10.16 Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć:
a) Certyfikat zgodności/deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) dla zaoferowanych serwerów (ich części składowych), stacji roboczych oraz monitorów lub inny równoważny dokument,
b) Oświadczenie producenta serwerów, że elementy, z których zbudowane są serwery będą produktami producenta tych serwerów lub będą przez niego certyfikowane oraz całe będą objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA,
c) karty gwarancyjne w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej zgodnych z zapisami umowy,
d) instrukcje obsługi do wszystkich elementów przedmiotu w języku polskim lub w języku angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej.
10.17 Wykonawca w formularzu oferty musi oświadczyć, że:
a) Firma serwisująca serwery posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych lub inny dokument równoważny;
b) Producent komputera posiada ISO 9001 co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów lub inny dokument równoważny;
c) Producent komputera posiada ISO 14001, co najmniej w zakresie projektowania i produkcji lub inny dokument równoważny;
d) Producent komputera/fabryka producenta posiada normę ISO 50001 lub inny dokument równoważny;
e) Producent komputera posiada normę ISO 27001 lub inny dokument równoważny;
przy czym Zmawiający podkreśla, że dopuszcza również rozwiązania równoważne, tj. certyfikat lub inny dokument równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości.
11. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM-IT Sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 10/17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-435

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni




Powrót