Załącznik do ogłoszenia


Dostawa aparatu do wydajnej transfekcji komórek – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla UJ CM. Postępowanie nr 141.2713.24.2021

Załącznik opublikowano: 2021-08-10

2021/BZP 00143604/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Dostawa aparatu do wydajnej transfekcji komórek – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla UJ CM.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 10.08.2021

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu do wydajnej transfekcji komórek – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla UJ CM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124332730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu do wydajnej transfekcji komórek – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla UJ CM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e851dd3b-dee8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143604/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10 11:57

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106562/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2713.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183239,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy aparatu do wydajnej transfekcji komórek – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający parametry techniczne i warunki wymagane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 38500000-0 – Aparatura kontrolna i badawcza, 38430000-8 – Aparatura do wykrywania i analizy, 38434000-6 – Analizatory.
8. Podwykonawstwo.
8.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
8.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
8.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
9. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
10.1 Zakup i dostawę urządzenia fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021r.
10.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, uruchomienie i kalibrację we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 6 godzin zegarowych) dla 2 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia. Materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia i testów zapewnia Wykonawca.
10.3 W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z dowozem, wniesieniem, ustawieniem, instalacją, kalibracją i uruchomieniem przedmiotu zamówienia.
10.4 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
10.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
10.6 Dostawę sprzętu do Ośrodka Genomiki Medycznej OMICRON UJ CM, ul. Kopernika 7c, pokój 109, 31-034 Kraków.
10.7 Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu.
10.8 Dostawa musi zostać zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
10.9 Oferowany przedmiot zamówienia lub jego element/składowa musi:
10.9.1 charakteryzować się wysoką trwałością, w tym również w odniesieniu do części zamiennych,
10.9.2 urządzenie musi zapewniać możliwie najniższy poziom emisji lub wykorzystania substancji niekorzystnych dla środowiska.
10.10 Udzielenie gwarancji:
10.10.1 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (liczonej od daty podpisania protokołu odbioru).
10.10.2 Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać. W przypadku trzeciej usterki tego samego elementu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tegoż elementu na nowy. W przypadku gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu zamówienia przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy na własny koszt.
10.10.3 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
Czas reakcji serwisu do 72 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. faxem lub e-mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 21 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. faxem lub e-mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zastępczego urządzenia o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką, uruchomieniem sprzętu zastępczego ponosi Wykonawca. Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta (w tym, ostatni przegląd w.w. nastąpi w okresie do 30 dni przed okresem upływu gwarancji). Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. materiały zużywalne) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca.
10.11 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.), potwierdzających oznakowanie CE, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
10.12 Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć: karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia), odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie




Powrót