Załącznik do ogłoszenia


Opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Postępowanie nr 141.2711.18.2021

Załącznik opublikowano: 2021-09-17

2021/BZP 00184165/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

 
 

Opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” .

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 17.09.2021

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 4332730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78029e84-d7fc-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184165/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17 12:12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 28270,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 2120,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 1413,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 2120,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 3533,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 3533,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4240,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 2827,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 2827,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 2827,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 2827,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Stalmach-Przygoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77022108724

7.3.3) Ulica: ul. Żaka 17/72

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-612

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kocurek Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792717224

7.3.3) Ulica: ul. Anny Libera 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-821

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Stalmach-Przygoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77022108724

7.3.3) Ulica: ul. Żaka 17/72

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-612

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Stalmach-Przygoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77022108724

7.3.3) Ulica: ul. Żaka 17/72

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-612

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Sudacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87022704240

7.3.3) Ulica: ul. Bluszczowa 15a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-439

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Sudacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87022704240

7.3.3) Ulica: ul. Bluszczowa 15a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-439

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Sudacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87022704240

7.3.3) Ulica: ul. Bluszczowa 15a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-439

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, działając na podstawie 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129), zawiadamia że unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 8, 9 i 10, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, działając na podstawie 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129), zawiadamia że unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 8, 9 i 10, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, działając na podstawie 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129), zawiadamia że unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 8, 9 i 10, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0




Powrót